Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Transportmodul

gecko

Medlem
Hei,

Jeg jobber i et mindre transportfirma og vi ser på mulighetene for å få laget en modul nettbutikker enkelt kan ta i bruk for å benytte oss som transportsselskap.

1. Noen anbefalinger av firma/person som gjøre en slik jobb?
2. Evt noen how to's hvis ikke dette er så himla innviklet.

Er det slik at de ulike platformene krever forskjellige moduler, eller vil en modul kunne fungere på tvers av Shopify, Magento, Woocommerce osv. Gjerne også Mystore.
 

Pong

Jeg selger sʇɥƃıluʍop :)
En mulig og imo nokså vanlig løsning er å beholde all forretningslogikk på egen server, og la modulene for de forskjellige platformene snakke med den. Fordi Shopify fungerer på en annen måte som Magento som Woocommerce som Mystore.

Dere må tenke litt hvorvidt nettbutikken skal være kunde hos dere først, hvordan prosessen er (få prisforespørsel, få bestillingen bekreftet og reservert - hva skjer med avbestilling m.m.) og også på sikkerheten - vi kan jo ikke ende opp med en situasjon der jeg kan bestille transport for min nettbutikk, og la en annen betale (dvs at jeg bestiller under en annen kundenr).

Det som også er greit å huske er at når man lager en slik tjeneste så koster det en del å holde en ajour - så tenk gjennom hele life cycle for tilbudet.
 
Topp