Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Trenger å få lagd en nettside

Polar

Medlem
Jeg trenger en nettside hvor jeg kan styre siden fra en egen admin. Jeg her ingen greie på programmering.

Siden skal bestå av linker til andre sider. Disse linkene må jeg kunne legge i forskjellige kategorier. Jeg må derfor kunne opprette kategorier og legge inn linker etter behov.

Det er ønskelig at man kan skrive kommentarer til linkene og evt. stemme (gi stjerner).

Jeg må ha mulighet til å legge inn reklame/bannere på utvalgte steder på siden.

Jeg må også ha et kontaktskjema. Trenger også en "om oss" side som jeg kan forandre teksten på selv.

Jeg må også ha mulighet til å skrive en fritekst på forsiden.

Ønsker også en topp-liste over de mest besøkte linkene på forsiden.

Dette er i grove trekk det jeg trenger og mitt spørsmål er da om det er noen her som kan lage noe sånt.
 

peterandrej

pensjonert moderator
Ja, mange her som kan lage noe sånt. Hvilket budsjett har du på dette? Dvs har du tenkt deg ut noen makspris på hvor mye du kan tenke deg å legge i noe slikt som dette?
 

Polar

Medlem
Jeg ser for meg en 6000-8000 kr. Jeg innbiller meg at dette ikke en så veldig avansert sak. Men det har jeg som sagt ikke spesielt greie på. Dere kan evt. gi en tilbakemelding på om jeg er helt ute å kjøre i forhold til budsjettet.
 

Polar

Medlem
Ja, jeg trenger hele pakka. Men ser for meg en enkel side med en logo. Jeg ser her i forumet at det er en som kan lage en fin logo for 1000 kr. så denne kan vi holde utenfor. Jeg kan altså stille med en logo som jeg får laget utenom.
 

Bjørnar

Gründer
jokerenabw: dersom du leser trådstarters første post, er han på jakt etter noe som kan ligne på et katalogscript, hvis jeg ikke tar helt feil? da tror jeg, uten å ha testet det, at uniweb sin løsning ikke er 100% optimal.
 

Bjørnar

Gründer
uten å kødde for mye til i denne tråden, tror jeg at det ville fungert bra med wordpress + Open Links Directory. Ikke testet, men jobber med å installere en slik sak selv.

Nå bruker jeg riktignok phpLD både proversjonen og gratisversjonen, og fungerer bra - men liker at man kan ha alt i ett system, og da er wordpress + plugin en god løsning tror jeg.
 

Polar

Medlem
Takk for all hjelp og hendvendelser. Jeg er nå i kontakt med en som sannsynligvis kan lage siden for meg, så får vi se hvordan resultatet blir.
 
Topp