Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Trenger anbefaling - Kjapp og stabilt webhotell

bergetun

New Member
Hei,

Jeg er usikker på om jeg har postet dette i riktig forum, om det er feil så beklager jeg på forhånd.

Jeg opplever til stadighet problemer med vår webside hos Fastname. Problemer som tilkobling til mysql, elendig reponstid, servere nede osv osv. Det har blitt så gale at Google nå har rett og slett fjernet firmaet vårt fullstendig fra søke-resultatene sine. Google Crawleren får rett og slett ikke tak i webiden og får feilmelding "host unreachable" til stadighet.
Dette har etter hvert ordnet seg med tanke på at vi nå er iallefall søkbar. men vi er LANGT unna rankingen som vi tidligere hadde. Dette rett og slett pga Fastnames ustabile servere og trege responstid. Viktige søkeord som vi var på 1-3 plass på resultat listen er vi nå ikke engang på førstesiden av google.

Å komme høyt opp på rankingen er viktig for våres firma og omsetningen har falt med 30% etter at google fjernet oss fra resultatene våre, så du kan si dette er fullstendig krise. Vi ønsker derfor å bytte hosting firma. Er det noen her som kan anbefale meg det raskeste, mest stabile hosting firmaet i Norge?

Her er en typisk feilmelding som Google webmaster tool gir oss.

Til eieren eller nettredaktøren for totalbodylaser.no

Da vi forsøkte å gjennomsøke nettstedet, oppdaget vi en økning i antallet midlertidige myke 404-feil rundt 2014-10-29 05:00 UTC (London, Dublin, Edinburgh). Nettstedet kan ha opplevd strømbrudd. Disse problemene kan ha blitt løst. Her er noen eksempler på sider som resulterte i myke 404-feil:



  • totalbodylaser.no/behandlinger/lipocryo-fett-fjerning/
  • totalbodylaser.no/behandlinger/lipocryo-fett-fjerning/
  • totalbodylaser.no/behandlinger/lipocryo-fett-fjerning/


Les mer i brukerstøtten:

Myke 404-feil
 

bergetun

New Member
@Tonny : Fastname har prøvd så godt de kan å bedre det, uten at det har hjulpet nevneverdig.
@kongen : Takk for tipset.

Jeg har nå byttet hosting til raskesider.no og forskjellen er som natt og dag.
 
Topp