Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Trenger deltidsutvikler/programmerer (student eller frilans)

LT.2

New Member
Hei,

Bill mrk: Utvikler/Programmerer

Jeg og en min partner holder på å utvikle et spennende og svært samfunnsaktuelt konsept, i den forbindelse har vi behov for en utvikler som kan bistå i å videreutvikle vår nettside og webapplikasjon. Vi har allerede en utvikler som har gjort mye av den grunnleggende kodingen og programmeringen,men vi har nå altså behov for ekstra bistand.

Dette er særlig et spennende og lærerikt oppdrag for en student som ønsker å lære mer, muligheten til å anvende kunnskap til praksis eller rett og slett en verdifull erfaring til CV`en som man kan ta med seg videre i andre fremtidige stillinger. Du vil få attest og evnt referanser, etter endt oppdrag.

Vi tilbyr også opplæring av en svært erfaren utvikler om det skulle være behov for det. Vi ser etter en som kan anvende HTML/CSS og JavaScript.

Tidspunkt og sted - Vi ser etter noen som kan bistå på kort varsel og vi tar gjerne et møte i uke 26 med de rette kandidatene. Vi tilbyr fleksible arbeidstider og mulighet for å forme din egen arbeidshverdag, innenfor visse rammer. Vi ser etter noen 50 % fra 1. juli - > 1. september, med mulighet for forlengelse. Vi holder til sentralt i oslo. Lønn etter egen avtale.

Ta kontakt med meg på PM for mer informasjon om dette skulle være interessant!

Mvh,
LT
 
Topp