Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Trenger du bloggposter eller artikler til nettmagasin billig?

br2

Medlem
trenger du bloggposter eller artikler til nettmagasin billig?

om du gjør det har du kommet til rett sted,
vi er et team på 2 personer hvorav jeg skriver selve artikkelen/posten og en annen går over grammatikk/rettskrivning evt. kan man også kjøpe artikler/poster med mine skriveleifer da billigere.
de pakkene vi tilbyr er:

10 bloggposter på ca 200 ord = 1000
5 bloggposter på ca 200 ord = 600 kr
1 bloggpost på ca 200 ord = 150 kr

1 artikkel på ca 400 ord = 250 kr
5 artikkeler på ca 400 ord = 1600 kr
10 artikkler på ca 400 ord = 3000 kr

vi kan skrive om det meste,
men har tidligere skrevet mye om økonomi, forbrukselektronikk og ungdommstrender.

kan også selvfølgelig skreddersy andre pakker med individuell prising.

da det ikke foreligger noen referanser o.l kan jeg sende en liten smakebit eller lignende om du er i tvil.

for spørsmål eller bestilling:
Brahim.Sandli (at) gmail.com
 

Msites Ltd

Livsnyter
Legg ut en artikkel her da vel!?!

Er artiklene originalartikler? Er det kun feature/fag eller er det nyheter også?

For min del ville jeg nok aldri kjøpt en artikkel med skrivefeil eller feil språk da det er dette jeg kjøper når jeg bestiller en artikkel :)
 

br2

Medlem
priser med skriveleifer.
10 bloggposter på ca 200 ord = 800
5 bloggposter på ca 200 ord = 500 kr
1 bloggpost på ca 200 ord = 120 kr

1 artikkel på ca 400 ord = 200 kr
5 artikkeler på ca 400 ord = 1250 kr
10 artikkler på ca 400 ord = 2800 kr

så er ikke største prisforskjellene med/uten leifer

har tenkt å sette opp en side nærmere høsten,
kan forsåvidt legge ut en gammel tekst da jeg kommer meg hjem ikveld (med leifer)

og selvfølgelig om man kjøper en pakke på flere artikler men er misfornøyd etter 1 er det bare å si ifra så betaler man ikke mer enn den ene selvfølgelig

skriver det meste fra feature til kåseri og nyheter det spesifiserer oppdragsgiver.
og alt er originalt selvfølgelig
 
Sist redigert:

br2

Medlem
jeg selger min arbeidskraft til å skrive bloggposter som du legger ut på din/dine sider, ikke poster på min blogg som vinkler et produkt eller lignende.
 

Ståle

Medlem
Nei, han selger bloggposter som du/vi kan legge ut på våre sider...
 

br2

Medlem
her er en liten tekst skrevet for lenge siden for å gi en liten pekepinn, det er en tekst skrevet i en veldig muntlig tone som dere ser og passer derav best til typisk blogginlegg (også det det ble brukt som) dette blogginlegget hadde vell ca kosta litt over 200 kr
om dere trenger en annen type eksempel send det på mail, om du vil ha et eksempel innenfor en nisje skriver jeg det da og da kan v ordne en god deal;)

For de av dere som har fulgt med har krigen brutt ut for fullt, det å lage billige små strømsparende laptoper som koster en slikk og ingenting er blitt trend, nå blir jo høyst sannsynlig i hvert fall 2 av de tilgjengelige i Norge snart - så hvem burde man velge? Hvem er mest praktisk? Er det noe poeng i å kjøpe en, eller er dette forbeholdt gadget freaks?

Asus eee

Asus eee er jo en veldig stilren, hvit liten laptop, den har blitt sluppet i noen av verdens land, og etterspørselen var stor med tanke på julegaver. Den har en 7" skjerm, 4gb ssd (solid state disk) og har 512 mb ram som standard. Den har også noen konfigurasjonsmuligheter. Til rundt 2000,- er Asus eee ganske billig, og den er siktet på å være ultraportabel beregnet for den vestlige verden. Den kjører en modifisert versjon av Xandros Linux som operativsystem, og er veldig brukervennlig. Man kan også installere Windows XP om ønskelig.
Asus tar også imot store bestillinger fra land hvis de er interessert.

XO laptopen "olpc"

XOs målgruppe er U-land, og som navnet tilsier er målet at alle barn i verden til slutt skal ha en laptop. De vil også at den skal koste 100 USD per enhet, men den ligger foreløpig på 188 USD.
Forhåndsbestillingene til U-land har allerede startet, og de første PCene i prosjektet: ”Give one get one”, der du betaler for 2 stk XO laptoper. Du vil få en laptop selv mens den andre blir sendt til et barn boende i et U-land. Hittil har prosjektet vært en suksess, og det har til og med vært tilfeller der folk har kjøpt to laptoper, og gitt bort begge.
XO er en PC som har det meste, og den er laget for å tåle en støyt. Strømbruket er veldig lavt, slik at du kan bruke den til andre ting, slik som en lampe på steder der man ikke har en lampe. Batteriet kan også lades opp med en håndsveiv.
Den kjører en egenutviklet versjon av Linux, som er et veldig brukervennlig operativsystem som kan brukes av personer i alle aldere. Nicholas Negroponte,-professor ved MIT – er leder for prosjektet som han tror kan hjelpe U-land med å komme seg opp på beina. Microsoft jobber på spreng med å lage drivere så man også kan få med en lettversjon av Windows XP. Det vil ikke bli noen konfigurasjonsmuligheter på denne, men om du tar del i ”Give one get one” gjør du en god gjerning samtidig som du får en ny PC.
 

br2

Medlem
1 artikkel på ca 400 ord = 250 kr
5 artikkeler på ca 400 ord = 1600 kr
10 artikkler på ca 400 ord = 3000 kr

Ser selvfølgelig at dette er feil prisen er som følgende
1 artikkel på ca 400 ord = 250 kr
5 artikler på ca 400 ord = 1000 kr
10 artikler på ca 400 ord = 1700 kr
50 artikler på ca 400 ord= 7000 kr (leveringstid maks 20 dager)
100 artikler på ca 400 ord = 12500 kr (leveringstid maks 35 dager)

kan også nevne at:
50 bloggposter på ca 200 ord = 4500 kr (leveringstid maks 15 dager)
100 bloggposter på ca 200 ord = 7500 kr ( leveringstid maks 25 dager)

alt av artikler og bloggposter kjøpt i grupper kan sendes løpende eller samlet utifra eget ønske.

Mvh Brahim
 

Msites Ltd

Livsnyter
hmm....er det bare meg som synes dette ikke var noe bra!?!

Jeg tror nok du skal jobbe litt mer med skrivingen før du tilbyr deg å levere artikler til de prisene! Eller betalte artikler i det hele tatt.
For meg virket disse postene mer som halvparten av hva som stod i en reklame for produktet, samt at det var dårlig norsk.

Ikke for å ta motet fra deg, men det er bedre å være direkte og ærlig enn å pakke det inn. Dette var langt fra noe jeg ville betalt for.....
 

br2

Medlem
joda takk for konstruktiv kritikk, og setter opp en liten greie i dag så dere kan se flere, forskjellige nisjer, og litt oppdatert arbeid, mulig noen syns det er greie priser da
 

picxx

Well-Known Member
Bra du setter opp en side med eksempler.
Alltid greit å ha noe å vise til om man skal selge artikler.
Man får også et litt mere helhetlig bilde av dine arbeider, så selv om kanskje en artikkel kan synes dårlig kan det være at de andre igjen synes å ha en høy standard.

Forøvrig ikke noe å si på de prisene du opererer med.
Lykke til med salget :)
 

br2

Medlem
da har jeg satt opp en blogspot blog for å legge ut noen smakebiter på,
foreløpig har jeg bare lagt ut tidligere verk men vil opdatere den med nye skriverier så raskt som mulig, kommer også til å legge ut rundt 4-5 iløpet av i morgen eller overimorgen.

galleri
 

br2

Medlem
for å få fart på sakene får første person som sender meg en mail med bestilling tema og alt sånt 5 bloggposter for 200 kr, unik mulighet og gjelds bare om 5 kjøpes på en gang!
dette tilbudet gjelder bare medlemmer på webforumet.no så venligst legg ved brukernavn herifra.
 
Sist redigert:
Topp