Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Trenger du en gjesteblogger eller gjesteskribent?

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
Det er ikke alltid like lett å oppdatere bloggen sin. Vi alle har vel vært gjennom en periode hvor vi ikke klarer å komme med nytt innhold til siden vår. Jeg er derfor ute etter folk som er interessert i artikler fra Juiced.no på siden sin! Artikkelene vil hovedsakelig gå ut på "ukens babe", iallefall nå i starten.

Jeg er nå i starten bare ute etter å høre interessen hos andre bloggere og nettsider som trenger oppdatert innhold. Om interessen er der er det to muligheter:

  • A) Gjestekonto: Jeg logger inn og publiserer artikkelen selv. Jeg vil da endre på diverse ord og setninger, for å unngå duplikatinnhold.
  • B) Du får tilsendt artikkelen på epost, og kan legge den ut selv.

Artikkelen vil selvfølgelig inneholde et bilde eller to, og Ukens babe er jo noe som alltid drar god trafikk til siden! Hvem liker ikke damer? Eneste jeg krever er at jeg får lov til å linke til Juiced sin hovedartikkelen.

Om noen er interessert, kontakt meg privat eller bare sleng igjen et svar i tråden! Alle blogger og nettsteder er av interesse, uansett brukermasse og alder!
 

peterandrej

pensjonert moderator
Du skal bare skrive så mye du vil på Peterandrej.com.. Jeg har så mye å gjøre med å lage sider til stort sett alt som er av bloggere i dette landet at jeg ikke har tid til å oppdatere bloggen noe særlig..

Men, den har da pagerank 6 i Google så du får sikkert litt SEO-juice med en lenke her og der..

Bare send en pm du, så skal du få innlogging. Siden bruker Wordpress, som du sikkert klarer å bruke.
 
Topp