Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Trenger du en kineser?

chunxue

New Member
Hei
Jeg er ny på forumet.
Jeg er en kinesisk dame på 32 som har jobbet mye med import og eksport mellom Kina og Norge. Jeg søker oppdrag for - eller ansettelse hos firma som handler med Kina.
Jeg har bodd 4 år i Norge, har mandarin som morsmål, snakker meget godt engelsk og ok norsk
  • Kina er et krevende marked å etablere seg i. Jeg har meget god forståelse av kinesisk og norsk arbeidskultur og forskjellene mellom dem.
  • Jeg kan være døråpner for å bygge opp gode forretningsforbindelser med kinesiske bransjer og fabrikker
  • Jeg kan lede/ administrere teknologisk produktutvikling og levering av produkter fra Kina til Norge
  • Jeg kan bistå med markedsføring og salg i Kina og Norge
  • Jeg har meget god kjennskap til Alibaba og Taobao (kinesisk netthandelsplattform a la Alibaba), Wechat (kinesik FB)
  • Jeg er meget godt kjent med ulike hovedmesser og konferanser i ulike bransje i Beijing, Shanghai, Guangzhou og kan fungere som guide/ tolk/ agent. Jeg kommer raskt i kontakt med spesifikke kinesiske leverandører og produsenter.
Jeg har også en norsk nettbutikk der jeg selger egen designede tekstiler og bytter gjerne tjeneste mot tjeneste (SEO, Adwords, Nyhetsbrev, FB annonser etc, etc).

Ta kontakt på PM dersom dette er interessant.
 

pleb

Medlem
Tilfeldighetene skal ha det til at chunxue er min language partner (norsk/kinesisk) i Oslo, og det var ikke jeg som tipset henne om forumet.

Uansett kan jeg gå god for at hun er hardtarbeidende og at hun har ferdigheter som etter all sannsynlighet vil kunne hjelpe flere av de som driver Kina/Norge-relatert business på forumet her. http://forsji.com/ er nettbutikken hun driver.
 
Topp