Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Trenger en som kan drifte ungdomsportalen.com.

Hei. Jeg har domenet ungdomsportalen.com. Den har stått stille i det siste.

Siden var før en ganske "kjent" side for ungdommer på noen videregående skoler i Bærum, da det kom til festbilder.

Jeg har domenet og serverplass etc. jeg ønsker en som kan komme med en idé og ønsker å drive ungdomsportalen.com. Jeg ønsker deretter å dele alle inntekter ved ungdomsportalen.com 50/50. Dvs at du får nå muligheten til å prøve ut din ideen gjennom ungdomsportalen.com uten å måtte kjøpe domenet, plass etc.

Høres ikke dette bra ut?

Driver per dags dato og lærer meg cms system, så det er mulig å få til noe der.

Send meg en mail på d_gulbrandsen@ungdomsportalen.com

Mvh
David Gulbrandsen
 

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
For de som eventuelt måtte være interessert, så skal jeg spørre et spørsmål i forveien..

Finnes det noe CMS system eller noe annet som kan aktiveres på siden, eller må dette utvikles først?
 
Det hele skal være veldig enkelt. Har innstalert og bygt opp en side idag ved hjelp av drupal.

Så det skal være veldig enkelt. Blir en kjempe god side, utfordringen ligger i det å få markedsført siden. Mitt hovedmål er at siden tjener penger på annonsering.

Ønsker å få ungdomsportalen.com i drift igjen, derfor jeg spør om dette.
 

Stormen

Medlem
Personlig mener jeg at du overvurderer potensialet grovt, dersom du mener at domenet + litt lokal Bærum-trafikk i seg selv er verdt 50% av inntektene. Ja, kanskje dersom inntektene aldri overstiger 100.000 kr i året - men ellers er man jo rimlig lost hvis man vurderer et 20-tegns .com-domene som verdt over 50.000 kr i året (uten at man engang har eierskap til det man bygger opp)...

Dersom det hadde kommet inn en sinnsyk markedsfører, som f.eks hadde tatt domenet fra 0 besøkende til 100.000 i uka - også skulle han gitt deg 50% av inntektene for verdistigningen som han alene hadde bygget opp? Hvilken verdi ligger i "ungdomsportalene.com" + en drupal-CMS? Så og si ingen, vil jeg si.
 

picxx

Well-Known Member
Jeg har domenet og serverplass etc. jeg ønsker en som kan komme med en idé og ønsker å drive ungdomsportalen.com. Jeg ønsker deretter å dele alle inntekter ved ungdomsportalen.com 50/50. Dvs at du får nå muligheten til å prøve ut din ideen gjennom ungdomsportalen.com uten å måtte kjøpe domenet, plass etc.

Så du blir stående som eier av siden?
D.v.s at du søker en som skal markedsføre siden din.
Vil dette også bety at det vil være du som dekker alle utgifter med tanke på markedsføring?
 
Ok. jeg kan forstå kritikken. Dette er kun et tilbud, selv om jeg annonserer dette betyr det ikke at alle skal være interessert. Det er ment litt som en hjelp til noen som er usikre på sitt konsept men som ønsker å teste det ut. Jeg stiller med navn og server, så er det jo bare for en eller annen å bygge opp siden.

Husker når jeg var 14 år, så var domenet og plass ganske dyrt for meg. så hvorfor ikke?
Jeg betaler selvsagt ikke for markedsføringen.
 

TorsteinO

Art Director & grunder
Ok. jeg kan forstå kritikken. Dette er kun et tilbud, selv om jeg annonserer dette betyr det ikke at alle skal være interessert. Det er ment litt som en hjelp til noen som er usikre på sitt konsept men som ønsker å teste det ut. Jeg stiller med navn og server, så er det jo bare for en eller annen å bygge opp siden.

Husker når jeg var 14 år, så var domenet og plass ganske dyrt for meg. så hvorfor ikke?
Jeg betaler selvsagt ikke for markedsføringen.

Ærlig talt... bruk hodet LITT nå da:

Serverplass koster NADA for tiden
Domene koster under hundrelappen
Du har egentlig ikke noe konsept å snakke om
Du har ikke noe trafikk å snakke om
Du har ikke noe innhold pr i dag
Domenenavnet er ålreit, men ikke noe å rope hurra for
Designet ser ut som en helt a4-template uten noe som helst som sier "ungdom" i det hele tatt

Så HVA er det egentlig du forventer å få 50% for? Du betaler ikke engang for markedsføringen!?!?

Personen skal altså faktisk BETALE for å tjene penger til deg?
 

Msites Ltd

Livsnyter
Oioi.....her får du virkelig noen skikkelige puncher - men, tror nok du får litt som fortjent dessverre! Det er jo som det blir sagt her så koster det ingenting i dag å sette opp et domene med hosting, og du har ikke noe å tilby!
Sider mot ungdom er jo ganske velutprøvd i dag og det er ikke nødvendigvis noe hokus pokus å sette opp! Gruppen er også meget populær som reklamemottagere, så det ligger gode kroner her hvis man gjør tingene riktig.

Hvorfor setter du den ikke i gang selv igjen?

Hvorfor ligger ikke det gamle stoffet ute?
 
Topp