Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Trenger en wordpressguru-freelancer til stadige småprosjekter

tulling99

Medlem
Jeg trenger en som er dyktig på design og programmering i wordpress da jeg drifter en del wordpress-baserte websider, og ikke sjelden så bruker jeg uforholdsmessig mye tid på å gjøre ting fordi jeg ikke mestrer hverken design eller programmering så veldig bra.

I dag installerte jeg et nytt tema på en side, så skulle jeg prøve å customize et contact form 7, slik at den ble inni en boks med litt annen farge enn resten av siden slik at det skilte seg litt ut. Dette brukte jeg 3-4 timer på før jeg ga opp. Jeg skjønner jo ikke CSS.

Dette er bare en av svært mange eksempler.

Ser for meg at jeg heller kunne hatt en fast kontakt som jeg kunne betalt for sånne større og mindre prosjekter, så kunne vedkommende fakturert meg f.eks en gang i mnd for alt som han måtte gjøre den måneden. Det blir nok en del prosjekter neste halvår pga jeg skal gjøre sidene litt freshere.

Noen aktuelle kandidater? Om jeg får timepris og et par eksempler på sider som er laget av dere før så hadde det jo vært fint. Så kunne man få begynt så fort som mulig egentlig.
 
Vi i MediaAgency jobber med WordPress (utvikler theme og plugins fra grunnen) og samarbeider gjerne med deg om å gjøre oppgaver som dette. Teamet vårt kan både front-end og back-end WordPress.

Ser frem til å høre fra deg.
 
Den er ikke nede. Vi sitter å jobber med nytt design akkurat nå, og måtte ta den ned litt.
 
Topp