Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Trenger enkel woocommerce fix

i-net

Medlem
OK. Har jo fått det til før, men trenger en god fix her nå.

Jeg trenger å få oversatt "items" til "produkter" i handlekurv feltet som ligger i meny-baren.

TEVaQlVM.jpeg


Fant jo en gang tidligere hva som kunne oversettes i woocommerce filene for å få til dette, men når jeg da oppdaterte woocommerce, så gikk jo selvfølgelig dette bort.

Hva er enkleste/raskeste fix for dette en gang for alle ?

(Bare så uforståelig at woocommerce ikke som default har dette oversatt til norsk, når alt annet er så å si oversatt.)
 

Rismoen

Medlem
Fant jo en gang tidligere hva som kunne oversettes i woocommerce filene for å få til dette, men når jeg da oppdaterte woocommerce, så gikk jo selvfølgelig dette bort.

Woocommerce filene?

Var dette språkfilene som ligger i woocommerce -> i18n -> languages?

Altså woocommerce-nb_NO.po
 

i-net

Medlem
nei ikke blant languages filene. Dette ligger skjult et sted i woocommerce/includes filene, men det er ikke en god løsning, for da må jeg endre dette hver gang woocommerce oppdateres. Jeg ville gjerne ha en permanent fix.
 

i-net

Medlem
Okay! Problem løst.

Fant omsider løsningen. Det var pain å finne, men gikk til slutt.

Sånn for fremtiden så er det 2 files som lå her:

canvas/includes/integrations/woocommerce/

functions.php
&
template.php


Kode:
    			<a class="cart-contents" href="<?php echo esc_url( $woocommerce->cart->get_cart_url() ); ?>" title="<?php esc_attr_e( 'View your shopping cart', 'woothemes' ); ?>">
					<?php if ( $settings['header_cart_total'] == 'true' ) { echo sprintf(_n('<span class="count">%d</span> [B]item[/B]', '<span class="count">%d</span>[B] items[/B]', $woocommerce->cart->get_cart_contents_count(), 'woothemes'), $woocommerce->cart->get_cart_contents_count() );?> - <?php echo $woocommerce->cart->get_cart_subtotal(); } ?>

:)
 
Topp