Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Trenger hjelp til å velge forum, bildegalleri og blogg

Christian

Medlem
Hei hei godtfolk :)

Jeg skal lage et nettsted (eller rettere sagt få noen til å lage det for meg). Den ene delen av siden skal bestå av forum, bildegalleri og blogg. Først noen viktige monumenter. Siden skal programmeres i php. Brukeren skal naturlig nok bare logge seg inn en gang for å muligheten til å bruke alle disse tre tingene. De trenger ikke "passe mot hverandre" i utgangspunktet, men det må være mulighet for å smelte disse sammen. Om applikasjonene koster noen kroner betyr ingenting, hvis det er gode greier. Alt skal være så brukervennlig som mulig (altså, ikke noe behov for fancy funksjoner i forum etc).

Har noen et godt forslag til enten den ene eller alle applikasjonene?

Tusen takk!
 

webmoney

Søkemotoroptimist
Hei hei godtfolk :)

Jeg skal lage et nettsted (eller rettere sagt få noen til å lage det for meg). Den ene delen av siden skal bestå av forum, bildegalleri og blogg. Først noen viktige monumenter. Siden skal programmeres i php. Brukeren skal naturlig nok bare logge seg inn en gang for å muligheten til å bruke alle disse tre tingene. De trenger ikke "passe mot hverandre" i utgangspunktet, men det må være mulighet for å smelte disse sammen. Om applikasjonene koster noen kroner betyr ingenting, hvis det er gode greier. Alt skal være så brukervennlig som mulig (altså, ikke noe behov for fancy funksjoner i forum etc).

Har noen et godt forslag til enten den ene eller alle applikasjonene?

Tusen takk!
Hva med Dreamhost med WordPress-blogg, Gallery-galleri (gallery.menalto.org) og PhPbb-forum? Sjøl om jeg liker vBulletin-forumet aller best.

Disse tingene installerer du på få minutter med noen få klikk på Dreamhost. Jeg har sjøl gjort det (Welcome to harem) og er fornøyd med Dreamhost.
 
Sist redigert:

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
Jeg anbefaler vbulletion, så bruker du en bridgeplugin i wordpress for å koble sammen en wordpress blog. Da har to iallefall de to beste fra de kategoriene. Når det gjelder galleri har jeg liten erfaring, men er 110% på at de beste galleriene der ute støtter synkronisering med vbulletin også..
 

peterandrej

pensjonert moderator
Hvis du er ute etter noen til å lage dette for deg, så kan du alltids sende meg en pm. Jeg har lagd slikt før. Enkleste er å sette alt opp som en wordpress-blogg, og så bruke plug-ins til forum og galleri. Da styrer du alt fra wordpress-admin. Enkelt og greit. Funker bra og er lett å sette opp og administrere for bruker. Du kan legge til så mange brukere du vil, osv.
 
Topp