Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Trenger hjelp til endring av bilde onclick:

Dj_Fesse

New Member
Hei. Jeg har søkt rundt på google, men vet ikke hva funskjonen jeg leter etter heter, så da er jeg like langt.

Tingen er at jeg skal ha ikoner som skal endres i menyen min.

siden er: Untitled Document

Her skal da altså jeg klikke på Produkter, så skal bilde endres, slik det delvis gjør nå (prøvd i Opera hvor dette fungerer, og i IE hvor det er litt bugs.)

tingen er at jeg kun har spesifisert str o.l på produkter, men det er usakelig da det ikke er dette som er problemet.

Problemet mitt kommer da jeg klikker på f.eks forum, eller webdesign, så vil jeg kun at EN av ikonene skal være gule, som en navigasjon om hvor brukeren befinner seg på siden.

Altså:

- Produkteronclick: produkter-ikon = Gult
Alle andre BLÅ
- Forumonclick: Forum-ikon = Gult
Alle andre BLÅ, Produkter som var blå.

Skjønner tegningen?

svært avansert funksjon? og hvordan kan dette evnt løses ?

MVH
 

zapotek

Medlem
Jeg kan høres hard ut nå, men det er for å hjelpe deg. Jeg vet ikke hva du skal tilby av tjenester på denne siden, men designet ser veldig 1999 ut og får brukerne til å klikke "tilbake" i nettleseren sin fortere enn svint.

Anbefaler deg som punkt 1 å skifte til en hvit eller en annen lys bakgrunn.
 

Dj_Fesse

New Member
Takk for tilbakemld =)

hmm. Syns hvitt, lysegrått o.l mot mørk skrift er oppbrukt jeg da, men det er min smak.

Egentlig er det bare et ekspriment, på å lære meg webdesign, men har lyst til å begynne med dette som hobby, evnt heltid men da forhandle dataprodukter og deretter jobbe med webdesign, så siden skal vel formidle mine tjenester..

Siden er da ikke feridig da jeg ikke vil jobbe mer på den før jeg finner ut av hvordan Onclick forandrer et ikon som holder seg og forandrer seg til hvilken side som vises..

Noen andre tips ang menyen?
 
Topp