Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Trenger hjelp til responsiv adsense

Jens1986

Medlem
Først av alt; jeg er langt under middels kompetent når det kommer til ting som dette, så jeg må kanskje ha det litt inn med t-skje.

Her er "problemet":
Jeg har en side hvor jeg har en responsive adsense reklame under tittelen, før innholdet. La oss kalle dette for #1. Dette fungerer utmerket på alle enheter. På pc og pad viser den et horisontalt banner som tar hele bredden (600px), på mobil blir det et kvadrat som tar mye plass, men det er ok.

Ca. midt i teksten ønsker jeg å ha en reklame til. Problemet er at den responsive adsense reklamen alltid lager kvadrater på mobil, og jeg synes det blir for mye å to slike før teksten er ferdig. Det jeg da altså trenger hjelp til er hvordan jeg kan lage en adsense annonse som viser et banner ala det som blir vist i reklame #1 på pc og pad, men på mobil vil jeg bare ha et lite banner (320x50).

Det optimale vil altså være å bruke googles responsive kode helt til skjermen blir såpass liten at den går over til kvadratet jeg ikke vil ha, men da heller sette inn et 320x50 banner.

Noen som skjønte hva jeg mente og kan være så supersnille å fortelle meg hvordan jeg kan få det til? :)
 
Topp