Kjapp og trygg hosting for Wordpress

trenger hjelp

merseyside

New Member
hei

har begynt å lage en sånn forretningsplan men det er noen æ lurer på

1. har dok med en sånn produktkalkyle når dok lager en forretningsplan for en nettbutikk og kor henter dokker tallene fra?

2. kordan finner dok ut om det e et markede for det dok skal selge? æ tenger inn data men veit ikje kor æ skal finn ut om det e et markede for det.

trur det var alt for den gangen :)
 

Dseller

Medlem
Har lært om dette på skolen, men husker ingen ting så jeg kan nok ikke gi det et svar..

Jeg har selv droppa å lage forretningsplan, ser ingen grunn til at jeg skal ha det så lenge jeg ikke skal ta opp lån i banken..

Er dette dumt? burde jeg sprette opp av senga for å lage en?
 

merseyside

New Member
æ veit jo kordan æ skal få folk til siden eller butikken men det æ slitt med e og dukumenter at det e et marked for det æ skal selg.
 

merseyside

New Member
hmmmm. siden dette e noka æ aldri har prøvd så kan det hend at du har rett men e nu her for å lær så vest du har noen råd å kom med så tar æ de med åpende armer
 

Dseller

Medlem
æ veit jo kordan æ skal få folk til siden eller butikken men det æ slitt med e og dukumenter at det e et marked for det æ skal selg.

Eneste jeg kommer på er å bruke google. om du f.eks skal selge energidrikk så søker du


https://www.google.no/search?q=kjøp...e.1.69i57j0l3.4207j0&sourceid=chrome&ie=UTF-8


Her kan man fort se om det er noe marked, men man får fortsatt ikke noe "tall" på det.

eller så kan du jo bruke husker ikke hva det heter er der google keywords? uansett der du bruker det verktøyet for å finne ut hvor mange som f.eks har søkt på "energidrikk", "energidrikk på nett" osv...

EDIT: er dæ ægentlig lov au skreive dialækt på forumet? d e lit iritrandæs.
 
Sist redigert:

merseyside

New Member
EDIT: er dæ ægentlig lov au skreive dialækt på forumet? d e lit iritrandæs.[/QUO


opps tengte ikke på det jeg beklager det.
 
Topp