Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Trenger innspill på ny logo

Dag Frogner

Supermedlem
Det er på høy tid at nettsiden jeg driver får en skikkelig logo og her er noen forslag. Logoen skal si "trommer" og samtidig gi deg community-følelsen. Jeg får ikke helt bestemt meg hvem jeg liker best, så håper dere kan hjelpe meg. Kom gjerne med forslag til endringer.

kar6gl.png
 

flap

Medlem
Likte best #2. Mest harmonisk, rolig og enkel. Gir også straks assosiasjoner til forum-delen av nettstedet ditt. Synes de "flyvende personene" i alt. 1 og 3 virket litt forstyrrende. Minner i tillegg veldig om logoen til Human-Etisk Forbund :)
 

Dag Frogner

Supermedlem
Større bokstaver på "TP" inni basstromma eller generelt? Hva tenker dere om at jeg blander fonter slik som på logo#2? Grunnen til at Trajan er beholdt, er at vi trykket opp tskjorter for noen måneder siden hvor det kun står "TP" (som i logo #2) på brystet og det andre teksten på ryggen.
 

Bjørn Andersen

Webmaster
Likte nummer 2 også, ville kanskje endret fargen på teksten "av trommeslagere for trommeslagere" , bare hatt den i sort feks
 

Bjørnar

Gründer
jeg føler at alle disse illustrerer stortromme til skolekorps.

ellers likte jeg det som er på skinnet på dusen på nr 3 godt.
 

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
Jeg får ikke noen "community" følelse på noen av logoene, så om det er dette som er tanken bak "snakkeboblene" på nr2 syns jeg du har bommet litt. Formen på den snakkeboblen som inneholder tekst var litt rar, og gir meg ikke noe stor følelse av at det en boble.

Likte nr 1 best. Nr 2 drar seg ned til en andreplass pga dette boblegreiene som ikke ser ut tom bobler.
 
Topp