Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Trenger jeg virkelig consignor for å få ut varene?

Stools

Tenk langsiktig og nå målet
Jeg sener det meste av varer som jeg selger som apost, noen sjelden ganger som pakker. Mitt spørsmål er trenger jeg virkelig edi soft og avtale med bing consignor portal? Føler det er et pengesluk. Er det enklere måter å sende ut varer på for å spare penger?
 

remiandre

New Member
Om jeg ikke husker feil er Consignor ticket løsningen gratis opp til et antall pakker i året. Etikettskriver og etiketter er vel eneste utgift der. Edi avtalen med Bring er så vidt jeg vet gratis. Største fordelen er å slippe å stå i kø på posten for å betale frakten på pakken.
 

cruzader

Medlem
Har integrert etikettskriveren i opencart, så kan hake av de ordrene jeg vil ha etikett for i ordrelisten så trykke "print etiketter" så får jeg hele remsen samt matchende antall avsender etiketter.
(med dymo som jeg bruker får man javascript frameworket deres her)
Har små lapper med småpakker/blandet format merket/klisje som jeg klistrer på så betaler via bring sitt skjema før jeg tusler de 300meterne til posten.

Går vel ikke så mye raskere med consignor etc betalt software?
 
Sist redigert:

Stools

Tenk langsiktig og nå målet
Vi bruker consignor for øyeblikket, men skal nå i år over til en egen løsning som kommuniserer direkte med Posten (som er for øyeblikket vår eneste tjenesteleverandør).

Før jeg spørre hvilken løsning dere ser på?
 

Stools

Tenk langsiktig og nå målet
Du kan vel bare skrive ut adresselapper og frankere selv, så levere på posten.
Men det holder ikke hvis du har et visst volum. For mye jobb.

Det er det jeg gjør nå, dvs. postkontoret/post i butikk frankerer for meg på alle brev jeg sender ut. Jeg sender såpass lite pakker, men de gjør jeg klar med Edi før jeg leverer dem inn,
 

Pong

Jeg selger sʇɥƃıluʍop :)
Før jeg spørre hvilken løsning dere ser på?

Det blir nok en hjemmesnekret løsning.

Vi har en del nettbutikker og de er satt opp på forskjelligt vis med mange forskjellige varer.
Så i back-end lager vi faktura i Excel med en VB-makro som laster opp til vår server.

Derfra laster vi ned til Consignor-folderen, skriver lapper, og så går det fra Consignor til Posten.
Jeg kommer til å bytte ut Consignor, og sende fra Excel -> server -> Posten.
 
Topp