Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Trenger kritikk om nettsiden min

Status
Stengt for ytterligere svar.

bellavista

Banned
Heisann. Har et helt nytt konsept nå, og dette skal jeg fokusere på i god tid fremover.
Skal ikke bytte i morgen, jeg lover ;)

Men hva kan forbedres, hva skal jeg beholde ? Er dette noe dere tror blir stort ?
 

picxx

Well-Known Member
Kan ikke skjønne hva det tilfører forumet at du røler rundt i en masse tråder med et domene du ikke bruker som annet enn en testside. Nivået begynner rett og slett å bli lavt på forumet og det hadde kanskje ikke gjort noe med litt hardere retningslinjer?
 

pleb

Medlem
Først bør du begynne å rette alle skrivefeilene som du klarer å presse inn i dine oppdiktede og egenproduserte "se hvor synd det er på meg"-meldinger. Dette er vel en klone av "Fuckmylife.com /fmylife.com", og kan sikkert fungere fint hvis det ikke finnes på det norske markedet allerede.

Men det kan lønne seg å ha den minste bakkekontakt når du skriver.
 

bellavista

Banned
Jeg ble ferdig med siden i går, og sjekket nå nettopp. Jeg hadde over 500 unike besøkende. Så de er grunnen til at jeg fikk alle likesene :) Tror nok ikke jeg skifter konsept i neste uke... tror jeg :)
 

peterandrej

pensjonert moderator
Er det noen som er misunnelig eller ?

Spørsmålet er jo hvilken VERDI disse facebook-folka har. Hvis du har kjøpt likes så er de jo i utgangspunktet helt verdiløse, om de så er 1000, 10.000 eller 10 millioner. Å kjøpe facebook-likes er som å gå ut på gaten med megafon og rope ut sitt budskap for etterpå å gå tilbake på kontoret og si at man har skaffet "tusenvis av ambassadører for selskapet". Det er på alle måter en innmari bortkastet bruk av tid.

At du har fått så mange likes på GRUNNLAG av den siden (unnskyld: sidene) du har vist fram til nå regner jeg som 150.000% usannsynlig.
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp