Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Trenger linker

kongen

kongemedlem
Google er bare sååååå 2011, nå er det baidu.com som gjelder.

Trenger en linkbygger for å rangere godt i Baidu. Noen her som tar oppdraget?
 

kongen

kongemedlem
Blir vanskelig å lage linker med et vanlig tastatur med alfabetiske bokstaver.

Tror kineserne har et tegn for hver ting. Et tegn for bil, et tegn for hus, et tegn for båt osv. Og de har visst et par tusen slike tegn. Lurer på hvor stort et kinesisk tastatur er når man må forholde seg til et par tusen tegn istedet for 29 tegn/bokstaver som alfabetet består av.
 

TorsteinO

Art Director & grunder
...jeg kan ihvertfall fortelle at det er PAIN å jobbe med nettsider på kinesisk...!! Har en kunde som har nettsider både på kinesisk og engelsk, og det har vært så vanvittig mye tull med det. Først så alt riktig ut her når vi fikk word-dokumenter med den kinesiske teksten, som vi så kopierte og limte inn, men da viste det seg at tegnene bare ble tull på maskiner satt opp "på kinesisk". Så ble det motsatt, så fikk jeg det til å funke begge veier, men nå tror jeg jaggu en eller annen oppdatering av databasen har fucka det til igjen - delvis. For alt ser fint ut når man besøker sidene, men endel av tekstene vises plutselig som gobbledygook når man går inn i wp-admin. Dermed har de ikke lagt merke til NÅR dette skjedde, og dermed er det oppdateringer som er lagt inn etter dette også osv osv, så backupene er mindre hjelp.

Kort sagt - kinesisk er ikke akkurat min bestevenn.

Heldigvis er den kinesiske versjonen av siden satt opp som en helt seperat WP-installasjon av ymse grunner, så hovedversjonen av siden er safe :)
 

zapotek

Medlem
Blir vanskelig å lage linker med et vanlig tastatur med alfabetiske bokstaver.

Tror kineserne har et tegn for hver ting. Et tegn for bil, et tegn for hus, et tegn for båt osv. Og de har visst et par tusen slike tegn. Lurer på hvor stort et kinesisk tastatur er når man må forholde seg til et par tusen tegn istedet for 29 tegn/bokstaver som alfabetet består av.

Pøh, har du ikke et slikt tastatur engang? Her har jeg skrevet nicket ditt (Kongen) på mitt kinesiske tastatur: 國王
 

kongen

kongemedlem
Pøh, har du ikke et slikt tastatur engang? Her har jeg skrevet nicket ditt (Kongen) på mitt kinesiske tastatur: 國王

Jo, fant faktisk frem til det. Ved å holde nede Shift-tasten og Alt-tasten og trykke F11 så får jeg opp kinesiske tegn.

Fant dette på baidu sine sider, lurer på hva det betyr: 谷歌是一个坏的搜索引擎
 
Topp