Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Trenger litt brainstorming rundt qxlbloggen

picxx

Well-Known Member
Hei.

Jeg har en blogg med domenet qxlbloggen.com som jeg tidligere brukte for å hente ut noen auksjoner fra qxl og presentere dem på bloggen.
Alt i alt kunne jo dette vært helt ok, om jeg hadde vært aktiv selv på qxl med kjøp og salg, men gidder rett og slett ikke være en feeder side for qxl.

Jeg har også lurt litt på om jeg skulle bruke bloggen til å legge ut litt nyheter omkring qxl etc. , men etter at qlt sluttet og qxl er på dalende kurs er det jo ikke akkurat allverden med tabloidnyheter rundt dem lenger heller.

Har også tenkt på å gjøre det til en 'promoside' for qxl brukere(med betalingsløsning), men dette fordrer jo igjen noe trafikk da...

Å kontakte qxl for å høre om et salg kan jeg mest sannsynlig bare slå fra meg.

Er det noen som har gode, eller mindre gode, forlag om hva jeg kan bruke disse greiene til. Tar imot alle tips og råd med åpen hjerne :)
 

picxx

Well-Known Member
Hvorfor føler du en slik trang til at du absolutt må bruke bloggen til noe?

Rett og slett fordi det er dennes tur til enten å bli oppgradert eller avgå ved døden (les: 'leave as be' til domenet utløper).

Det er jo også en fordel å oppgradere et gammelt domene fremfor å starte fra scratch med et nytt, men hjernebarken er tom når det gjelder utvikling av dette tulledomenet.
 
Topp