Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Trenger litt innspill på nettbutikken

Startet Elektronikkbutikken.no ca 2 år siden. Selger masse forskjellige gadgets og elektronikkvarer.
Har endret logo/design et par ganger iløpet av de 2 årene, men nå føler jeg at jeg har kommet i mål.

Men jeg syntes det ser litt uoversiktlig ut, med tanke på kategorier på toppen.
At muliggens kunder ikke finner varer osv. pga. at det er uoversiktlig. "Ikke vet jeg?"

Har dabbet av litt med salg etter det siste halvåret også, vet ikke helt hvorfor.
Bruker adwords, finn.no, 1885, gulesider, facebook som markedsføring. Så jeg forstår ikke helt det at det dabber seg av med salg.. det burde jo vært mer!

Men jeg tenkte og sette inn kategorifelt på venstre siden av nettsiden, så det blir enklere og finne frem til varer. Og da ha "supertilbud" "om oss" "kjøpsbetingelser" osv.. på toppen.

Som dere ser er det 3 forksjellige kategorier med bilder du kan trykke på midt på siden også.
Jeg tenkte og legge inn "alle kategoriene" med bilder slik som de.. Kanskje det kan fungere?

Er det noen som vil ta en titt på butikken å se om dere ser noe som bør endres.

Setter pris på innspill!

Mvh Daniel
Elektronikkbutikken.no
 

Diana Dahn

Medlem
Til å starte med vil jeg sige at du har nogen riktig kule produkter! Veldig gøy å se på de forskjellige saker. :)

Jeg savner at priserne blir vist med detsamme, det er ikke så brukervennlig at man skal "hover-over" på hvert eneste produkt for å se prisen. Og alle thumbnails/miniatyrbilder er kanskje lit for store, for man skal scrolle ner på siden mange ganger før man kan se alle produkter i kategorien. Men det kommer jo også an på skjermen man har.

Din font ser lit merkelig ut på min skjerm? Det er som om nogen av bokstavene har en lille prikk på toppen eller i bunnen, er det meningen?

Tror din tanke om at få kategorifeltet på venstre side er en bra idé.

Mvh,
Diana Dahn, Markedsføring, SmartWeb
 

Dseller

Medlem
Fonten ser merkelig ut ja!

fant også noen skrivefeil.

Helt nederst på siden står det "kunde service" det riktige er vel "kundeservice"

"LOGIN" burde du endre til "LOGG INN" ettersom login ikke er norsk som resten av siden.

QUICK VIEW"" burde du også oversette

48Ueu.jpg


syntes heller ikke teksten her passer til "Om oss"

48UiD.png


litt oversetting mangler også her http://puu.sh/48Umy.png

Du burde også ha kategoriene på siden sliks som Komplett.no - Nettbutikk for datautstyr, PC, bærbar PC, TV, foto, video og spill.
 
Sist redigert:

rattata

Medlem
Flere av sidene dine har døde linker (404). Footern din var tom og kjedelig. Den kan sikkert friskes opp. Mangler oversettinger. Ingen info om frakt og levering.

Ellers frisk og fin design, og enkel navigering.
 

ventro

www.ventrogruppen.no
I all hovedsak presenteres siden som oversiktlig og ryddig. Enkelt og rent design og kule bannere på førstesiden. Fargene går også godt i hverandre. Tøffe produkter og stort sortiment.

Bra innsats - keep it up! ;)
 

cruzader

Medlem
Synd de ikke er flinke gi noe backlinks i sånne saker.

Første jeg legger merke til er at du fortsatt har magneto faviconet, samt at du har engelske urls som ikke matchet varetittel.
F.eks.
Kode:
Universell fjernkontroll for Media enheter - Multi-Touch styrefeltet, QWERTY-tastatur
http://www.elektronikkbutikken.no/nyheter/universal-remote-control-for-media-devices-multi-touch-trackpad-qwerty-keyboard

Norske urls hadde gjerne hjulpet for organiske trafikken.
 
Topp