Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Trenger logo til

Hei,

Trenger logo til selskapet Skog og Maskin AS

Selskapet ønsker å vise i sin logo sine fagfelt som er: Gravemaskin, traktor og skogfelling. Tenker da å blande inn alt dette i en. Enfarget. Må kunne få logo i alle format som kan brukes til både nettside, klær og biler/maskiner. Må ha logoen i hvit, grå og svart finish.

Selskapsnavnet må være i inkludert i logoen. Prisanslag: 1000-2000,- + mva
Ønsker å få skisserte logoer, slik at eierne selv kan velge og vrake. Noe for deg? Send en melding.
 

Stoppet

Banned
Tuller du eller?
Skal noen lage en slik logo til deg for 1-2.000 som du skal selge videre for, tja 10 - 20.000 ??

Tror du dette er julenissens forum?
 
Hei. Det var da et veldig nedverdigende angrep.

Den som produserer logo fakturer direkte til selskapet. Familiemedlem av meg eier selskapet. Noe mer?

Thomas
 

Stoppet

Banned
Ikke forvent noe unikt til den prisen, det er ikke en realistisk pris for noe som ser ok ut.

For 1-2.000 så får man uansett ikke skisser å velge å vrake i. Her får du 3 til 6 alternativ for den prisen.

Med mindre noen her på forumet tilbyr noe i den duren som er beskrevet i trådstart.

Tror ikke man skal forvente mye mer en dette for den prisen.
 

Stoppet

Banned
Jeg antar at det må flere skisser til før man kommer fra en idé til den som skal rentegnes. Er alt dette inkludert? Da er det i så fall nærmest for et kupp å regne.
 

T SL

Active Member
Jeg kan videresende forespørselen til grafiske designere her i Barcelona. Rundt 250-350€. Det er hva ordentlig arbeid koster, selv i Spania. I Norge er det vanskelig å få kvalitet for under 5-10 000 kroner, med mindre du kjenner noen som gjør det på fritiden med piratkopiert illustrator, eller som outsourcer til India og the Phillies.
 

T SL

Active Member
Klart. Poenget var å illustrere at 1000 kroner med masse revisjoner og forslag ikke er nok, med mindre man betaler en som kan "data og Photoshop og sånt" som jobber fra gutterommet med piratkopiert software. Skal man begynne å bake inn vanlige kostnader: kontor, internett, PC, software ... vil 1000 kroner kanskje dekke en times jobb dersom man regner en timelønn tilsvarende en som jobber i kassen på Kiwi ...

Selv på Fiverr, dersom du ønsker source-filer og revisjoner kan du komme fort opp i rundt $100 ...
 

SC91

New Member
Jeg anbefaler protector skilt as i bergen. De laget logo for oss da vi skulle ha nytt skilt og de tok ikke så mye som de summene over.

Skulle du komme over firmalogo.no der de lager gratis logoforslag, må du IKKE bestille av de. Ser at de popper opp når man googler logo. Det er renspikket svindel.
 

Stoppet

Banned
@SC91 , nå er vel dette et firma som lager produkter som skilt, foliering, stempel og lignende ut fra logoer som allerede eksisterer. Jeg ser ingen ting om at de designer logoer på sidene deres.
 
Topp