Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Trenger mer trafikk til nettbutikken min

InVert

Blogger
1. Kontakt noen populære bloggere og tilby dem et og annet produkt gratis mot produktomtale. 2. Start en blogg på siden hvor du selv viser frem og tester produkter og skriver om dem
3. Finn ut hvilke søkeord som er de viktigste for deg, undersøk om det er mye trafikk på de søkeordene i Google og søkemotoroptimaliser siden din mot de søkeordene
4. Sett opp et nyhetsbrev, hvor de som melder seg på kan vinne et gavekort eller lignende hver måned. Da får du eposten til de som er innom og kan maile dem om igjen og om igjen om du skulle ha noe tilbud/trenger omsetting :)
5. Skriv gjestebloggposter hos forskjellige blogger og link til siden din, sørg for godt innhold slik at de som besøker bloggene du skriver for er interessert i det du driver med og ikke forlater bloggen de har lest
 
Jeg vet ikke hvor i Norge du holder til, men jeg ville laget et pressemelding og sendt den til lokalavisa, og solgt deg selv som bare det. "Grunder starter elektronikk butikk på nettet".

Det etter ville jeg lagt penger i markedsføring, du kan ha verdens beste nettbutikk men det hjelper lite om ingen vet om den. Og å SEO optimalisering hjelper lite om folk i utgangspunktet ikke ser etter produktene dine. Jeg ville brukte en Google kupong og prøve meg litt frem der. Både Facebook og Google er relavtivt dyre. Da gjelder det å føre kunder direkte til produktene du har som gir mest profitt.

Ellers ville jeg gikk alle venner, bekjente og familie et gavekort i nettbutikken din. Jeg ville printet opp visitkort som jeg alltid hadde hatt på meg og gitt dem til ALLE jeg møter. Det å bygge trafikk til et nettsted er ikke gjort over natta.. om man ikke har gode kontakter eller penger.

En annen ting jeg ville gjort er å dra innom alle matvarebutikker som Rema, Ica, Rimi, ol. og hente opp sånne lapper(med qr-kode) som byggmestre og malere setter opp, med litt info om nettbutikken og lapper som kan rives av med en rabattkode og adresse til nettbutikken.

Nå har du noe å starte med!
 
Topp