Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Trenger noen som kan en eller flere av disse: Adwords, Facebook, Skrive tekster og bilderedigering

At your service

New Member
I løpet av høsten skal jeg lanseres en ny tjeneste der jeg ikke har nok kunnskap om alle tema/tjenester som berøres. Derfor trenger jeg å knytte kontakt med noen som er gode på ett eller flere av disse feltene:
  • Adwords
  • Facebook
  • Facebookannonsering
  • Skrive artikler. Flere fagfelt berøres. Du kan ett eller flere.
  • Redigering av bilder
  • Produsere bannere
Jeg ønsker å knytte til meg personer/firma som er sterke innen et eller flere av disse fagfeltene. Du vil da få tilgang til mine kunder direkte uten at jeg tar noen som helst provisjon. Men du må eventuelt kunne jobbe sammen med både meg og kunden for å finne riktige løsninger. Det forventes også at du deltar i et lukket forum, der du naturligvis også kan knytte kontakter og tilby dine tjenester.

Du vil enten fakturere meg, eller kunden direkte (vanligvis kunden direkte). Alt etter type oppdrag. Du fakturerer etter priser som vi blir enige om og kontraktsfester på forhånd. Du vil bli vår foretrukne leverandør av dine tjenester, og vi vil aktivt anbefale deg til våre kunder.

Høres dette interessant ut, så ta kontakt på PM. Skriv litt om hvem du er, hva du kan og evt. referanser. Link også gjerne til arbeid du har utført, eller til din nettside.
 
Topp