Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Trenger pristilbud på logo.

Dag Frogner

Supermedlem
Jeg leverte tre forslag, men fikk beskjed om at de ville ha endringer og at de ville ha det perfekte utkastet før de bestemte seg.

Med andre ord ville jeg da måttet revidert x antall ganger til og enda ikke visst om jeg fikk jobben eller ikke.

Så jeg er ihvertfall ute av dansen. :)
 

TorsteinO

Art Director & grunder
En grei regel er egentlig å ikke sende inn så mye som en skisse før man har en eller annen form for avtale, spesielt ikke når det gjelder småfirmaer osv (de store pleier ihvertfall å være hakket mer seriøse fordi de vet at det kan slå stygt tilbake på dem hvis de stjeler/kopierer noe).

Var noen jeg kjenner som nettopp hadde en opplevelse med det der nå nettopp. De hadde levert en pitch til "et større norsk selskap" på et opplegg i forbindelse med VG-lista-arrangementet på rådhusplassen i Oslo nå for litt siden, men det ble ikke noe av... Trodde de, helt til de kom på rådhusplassen og så sitt konsept, men produsert av noen andre.

Dette vet jeg at det meste av reklamebransjen allerede har fått med seg, så da kan dere jo tenke dere hvor mange som kommer til å ha lyst til å levere pitcher til DET firmaet framover, når de vet at firmaet er troende til å ta ideen deres og bruke den uten å betale...
 

PIP

Medlem
Jeg leverte tre forslag, men fikk beskjed om at de ville ha endringer og at de ville ha det perfekte utkastet før de bestemte seg.

Med andre ord ville jeg da måttet revidert x antall ganger til og enda ikke visst om jeg fikk jobben eller ikke.

Så jeg er ihvertfall ute av dansen. :)

Opplevde det samme... så jeg er nok også ute av dansen jeg også. :) De skulle jo ta en avgjørelse i slutten av uke 24, men den fristen bomma de styggt på. :) Iallefall har ikke jeg fått beskjed.
 
Topp