Trenger rask utlinje- NU!!!

KristianM

Medlem
Tenker du på hjemme eller hva?

Vil tro du kan få en ganske grei linje noen timer om du tar med deg pcen. til nermeste Bibliotek o.l.
 

Tonny Kluften

Administrator
Må bare si ifra at jeg fikk hjelp til dette av et medlem her fra Tønsberg. Stilte opp med ei 60MB linje. Utrolig snilt.
Er det noe rart jeg syns det er morsomt å drive webforumet når man til og med kan få slik hjelp :):)
 
Topp