Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Trenger rettskriver til hjemmeside

chrisern

Medlem
Hei.

Har fått noen tilbakemeldinger om att det er skrivefeil på siden min, men når jeg kopierer og limer inn teksten i ett skrive program så kommer det ingen rød strek. kan være den ikke skjønner sammenhengen men.

Hva vil du/Dere tar for å rette skrivefeil på denne siden spillhost.no ??

Trenger også noen salgsbare tekster. som gjør kunder interessert

takker for svar
 

rune69

Gjerrigknarken sjøl
Medlem av ledelsen
Du har i alle fall tydelige problemer med orddeling og pirk med små/store bokstaver, ser jeg på forsiden. Skriveprogrammer (ja, det skrives i ett ord - ikke i to, slik du gjør) fanger ikke opp forskjellen mellom "ananasbiter" og "ananas biter". Hvor mye tekst (hvor mange ord) er det du har som skal gjennomgås?
 

barentshavet

Active Member
Du har i alle fall tydelige problemer med orddeling og pirk med små/store bokstaver, ser jeg på forsiden. Skriveprogrammer (ja, det skrives i ett ord - ikke i to, slik du gjør) fanger ikke opp forskjellen mellom "ananasbiter" og "ananas biter". Hvor mye tekst (hvor mange ord) er det du har som skal gjennomgås?

Jeg tenker at trådstarten har skjønt dette selv, så det er vel ikke noe poeng å påpeke det ytterligere. Folk har ulike grunner til at man ikke er god på å skrive og det er ikke nødvendigvis fordi man ikke har hatt lyst til å lære det.
 

chrisern

Medlem
att det er skrivefeil vet jeg allerede. jeg spurte om noen kunne hjulpet meg. men hvor mye skulle du/dere hatt for det?.
om noen kunne gått igjennom siden, sett hvor mye som må rettes og gitt en pris.
 

pleb

Medlem
Tja, det er ikke uhovervelig mye tekst på siden. Tipper at noen kan gå gjennom siden og redigere teksten på et par timer. Og så er det vel opp til hver enkelt hvor mye han eller hun tar i timepris. Selv ville jeg nok ligget på rundt 400-500 kr totalt.

Jeg er for øvrig helt enig i vurderingen din om at teksten bør forbedres for at firmaet ditt skal øke salget. Tror dette kan være en god investering.
 
Topp