Trenger script for å avholde konkurranser

En tråd i 'PHP, SQL og databaser' startet av Dag Frogner, 19 Aug 2010.

1. Dag Frogner

Dag Frogner Supermedlem

Jeg har fra tid til annen konkurranser på forumet mitt, og er på jakt etter et script som jeg kan bruke for å holde konkurranser. Nå sender folk svaret pr epost, men det er jo enda enklere om man bare prikker inn svarene, skriver inn epost-adressen og klikker "Send".

Noen som har tips?

2. Nutz

Nutz Med lem

Tror du kommer veldig langt med et "Survey-script".
    -Selv om det ikke er dette det er beregnet til, så har mange av disse full "kontroll" på hvem og når med alle mulige slags datafelter du kunne tenke deg å sanke.

3. Dag Frogner

Dag Frogner Supermedlem

Kan godt hende dette holder, problemet er bare å finne et. Finnes sikkert mange der ute, men er ikke så lysten på å teste ut 20stk før jeg finner det jeg er på utkikk etter, så håper heller at noen her har noen tips. :)

4. Nutz

Nutz Med lem

Godt du ikke får 20 forskjellige forslag her da.. :D

Synes du bør ta den jobben, for det er bare du som vet hva som faller i din smak og tankegang. :)
    Noen foretrekker datteren mens andre mora, andre driter i hva man selv foretrekker så lenge man blir kvitt sprenget og får gjort jobben.. :rolleyes:

5. TorsteinO

TorsteinO Art Director & grunder

har snust litt på det før, mener å huske at PHPsurvey var et av de kraftigste, men kanskje litt overkill hvis du egentlig ikke trenger alle mulighetene det gir.

6. Sjefskoder

Sjefskoder Sjefskoder

Hey.

Finner du ingenting som virker fornuftig så send meg et pm, så smeller jeg sammen dette for deg etter helgen, i løpet av noen veldig korte timer.

/S

7. Dag Frogner

Dag Frogner Supermedlem

Har ikke funnet det helt store ennå.

Hva med å sende meg et prisoverslag på pm? :)

8. Sjefskoder

Sjefskoder Sjefskoder

hey.

skal jeg gjøre ;)

Kommer en pm til deg i løpet av morgendagen.

/S

9. picxx

picxx Well-Known Member

Del denne siden