Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Trenger SEO råd

timepoint

Medlem
Nyere bloggpost..

Tonny: joda, men forsatt greit å ta hensyn til for å fange opp flere søk og ranke høyere.

Denne posten om Hummingbird er nok mer aktuell :-/
Google Hummingbird Algorithm Update Delivers Answers to Questions

Søkeordene er mindre viktige, men det viktigste er at du har et svar på nettsiden din:
" Hummingbird is all about synonyms, queries formed as questions, and long tail keywords".

Konklusjonen min er ha større fokus på Søkefraser som:
Hvordan xxx
Slik lager du xxx
Hvor får man kjøpt xxx
 

JudeQuinn

Medlem
Skriv masse godt innhold, lenk mellom egne artikler. Bygg gode sosiale profiler og link til artiklene dine på forum og sider der du kan få god direkte trafikk. Dersom innholdet er bra, vil andre lenke videre og dele det.

Det nytter ikke å skrive masse tynne artikler om et nøkkelord.

Da får du lenker for flere 1000 dollar gratis. F.eks. har jeg hatt nettsider innen tekniske ting som har blitt lenket til av store nettsider (universiteter mm.) nettopp pga. bra kvalitet. Hva tror dere en gammel, autoritativ .EDU-lenke er verdt?

Send gjerne mail til parallelle sider, og få dem til å lenke til deg.

Når det gjelder nøkkelord:
tittel: "Feriepenger forklart en gang for alle"
H1: "Hvor mye får jeg i feriepenger?"
Body (1-2 %):
"Vi får ofte spørsmål om feriepenger, og hvordan disse beregnes. I tillegg er det mange som har startet i ny jobb, og lurer på hvorfor de trekkes i lønn. I denne posten vil vi oppklare mystikken rundt feriepenger, slik at du kan ta kontroll over din økonomi

Hvordan beregnes det?
Selve utregningen er ganske enkel. [...]
Det er først når man har flere arbeidsgivere, eller har begynt i ny jobb i løpet av året, at det kan bli komplisert.
"

bilde-alt "grafisk fremstilling av utbetalt feriepenger og trukket lønn"

Her får vi mye long-tail "gratis", vi nevner "trekk i lønn", "økonomi", "spørsmål", "bergening" ... Kanskje vi ikke ranker #1 for "Feriepenger", men vi kan f.eks. ranke for "feriepenger trekk i lønn", "Hvorfor trekkes jeg i lønn", "feriepenger ny jobb".

Denne blir lenket på forum der folk spør "Hvorfor blir jeg trukket i lønn i mai?", "Utbetalt feriepenger ved jobbslutt?" osv.
 
Topp