Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Trenger tilbakemedling på design til webside om kultur.

picxx

Well-Known Member
Samme design som domenebloggen :)
 

vidarlo

Apache-junkie
Domenebloggen er absolutt en fin nettside :)

Tja, er litt ueinig. For meg framstår det som litt rotete oppsett, med informasjon tilfeldig plassert. Det er ikkje logisk kor ein finn kva, mellom anna slike detaljer som at du har to kolonner med "Siste innlegg" - som ikkje viser samme info eingang! Kva er då siste innlegg?

Og kvifor er RSS-ikonet vekkgjømt nederst på sida, i 10x10px størrelse? Greit nok at nettlesaren min tilbyr RSS-feeds, men eg trur ikkje det skader å gjere det ikonet meir synleg, slik at folk verkeleg legg merke til det...
 

Bjørn

Domenespekulant
Så utrolig overraskende at vidarlo ikke er enig ;) hehe... Er faktisk litt enig med deg vidarlo, designet er ikke perfekt, men det er heldigvis ganske enkelt å justere ting i TMA. Har selv ikke gjort så mye endringer, bortsett fra oversettelsen og satt inn endel plugins. TMA har også eget supportforum hvis du trenger hjelp Lucas Locke.
 

vidarlo

Apache-junkie
Så utrolig overraskende at vidarlo ikke er enig ;) hehe... Er faktisk litt enig med deg vidarlo, designet er ikke perfekt, men det er heldigvis ganske enkelt å justere ting i TMA. Har selv ikke gjort så mye endringer, bortsett fra oversettelsen og satt inn endel plugins. TMA har også eget supportforum hvis du trenger hjelp Lucas Locke.

Well...



Slik går det når en bruker javascript til layouthåndtering...;)
 

Bjørn

Domenespekulant
Den plugin er ikke standard, men en som er installert i etterkant. Driver å tester den. Ser at resultatet blir som skjermbildet når hovedsiden lastes (noen få sekunder), så tilpasser den seg. Gjelder både Explorer, Opera og Firefox.
 

picxx

Well-Known Member
Og for dei som da har valgt å skru av javascript... Er vel bedre å lage en plugin som ikkje bruker JS for design?

Eller en kan skrive: "Denne siden sees best med javascript" :D
 
Topp