Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Trenger tilbakemelding

chrisern

Medlem
Hei.

Nå har jeg drevet spillhost en stund, gjorde det helt greit med spill servere, men ettersom vi mistet flere og flere kunder fordi spillere vil over til de store serverne verden rundt. Jeg har satt opp VPS utleie med 7 dager gratis prøve periode (trial).. men kunder??? nei.

helt ærlig, hva gjør jeg feil??

negative tilbakemeldinger trenger ikke å postes her. det hører hjemme andre steder ;)

takker for svar
 

Stoppet

Banned
Spør du om hva du gjør feil, og så fraber du deg kommentarer med negativt innhold? Hvordan skal du da bli bedre?
 

chrisern

Medlem
hehe ikke sånn jeg tenker på. når jeg tenker på negative så tenker jeg på, sett deg på skole benken og kom tilbake om 5 år. sånne ting
 
Du trenger mer tålmodighet.
Hva gjør du for å markedsføre tjenestene?

Du må kontakt me bedrifter via e-post og telefon, aktivt skrive om tjenesten din på forumer, blogger og lignende. Jobb mange timer daglig for å promotere.

Konkurransen for å få kunder innen vps og webhotell er enorm, så du må bare kjøre på med reklame og lignende skal du klare det.

7 dager trial hjelper lite om man ikke finner tjenesten
 

chrisern

Medlem
tålmodigheten min har vært enorm. drevet spillhost, er vell 3-4 år nå. Er vell mere utgifter enn inntekter.
Har prøvd både facebook og google adwords. Fikk mange hits med google adwords. men besøkende er som regel bare innom kanskje 10-15 sek før dem forsvinner. ifølge besøks statistikk
 

Stoppet

Banned
Fikk mange hits med google adwords. men besøkende er som regel bare innom kanskje 10-15 sek før dem forsvinner. ifølge besøks statistikk
Da må du lage noen landingsider som er så bra at de besøkende ikke forsvinner. Det er tydelig at de ikke er bra nok
 
En annen viktig ting er tillitt, jeg ville jobbet en god del til med nettsiden deres og definitivt også skaffet med nytt navn/domene.
1) Spillhost virker ikke som et navn på noe jeg skal hoste nettsider på.
2) Om jeg kjøper en vps f.eks medium der d et er 45gb lagring, så får jeg i følge vilkårene deres bare bruke 10gb (det går greit, men ikke 30gb).
3) SSD er viktig å ha på en server, antar det er det hos dere, men kan ikke se dette noen steder.
4) Serverlokasjonen er i Canada, det er ikke spesielt gunstig om du skal hoste en norsk nettside.
5) Jeg klarer ikke (værtfall ikke umiddelbart) å finne noe om oppetid. Noe som er veeeldig viktig.
6) Dette blir drevet fra et ENK ikke sant? Og siden jeg ikke kan se noe MVA etter org nummeret deres så antar jeg det ikke er tjent så mye at dere er blitt medlem av mva-registeret. Dermer får jeg inntrykk av at dette er en liten bedrift, noe som gjør at det er skummelt å skulle ha mine nettsider på en av deres servere.

Nå har jeg brukt litt tid på å se gjennom nettsiden deres, kommet med et godt og konstruktivt svar. Så jeg håper at du kan ta det innover deg som konstruktiv kritikk og ikke bare avfeier det som negative tilbakemeldiger.
 

Stoppet

Banned
Dette blir drevet fra et ENK ikke sant? Og siden jeg ikke kan se noe MVA etter org nummeret deres så antar jeg det ikke er tjent så mye at dere er blitt medlem av mva-registeret. Dermer får jeg inntrykk av at dette er en liten bedrift, noe som gjør at det er skummelt å skulle ha mine nettsider på en av deres servere.

Dette er nok et punkt som er ekstremt viktig.
Når jeg skal velge en leverandør som er viktig, kritisk og helt avgjørende for min egen drift så sjekker jeg alltid opp firmaet. Jeg sjekker både eiere og regnskap. Av prinsipp gjør jeg ikke viktige avtaler med ENK da det er mindre transparent enn et AS.
 

chrisern

Medlem
Takk for alle tilbakemeldinger. Men jeg tenker at alle firmaer må jo begynne ett sted. Begynner de fleste rett på as?

Vilkår må endres. Ettersom det er for spill serverne vi hadde.

Servere skal til Norge en dag. Men ikke riktig enda. Da prisene for co location er noe høye. Leie dedikert server i Norge blir det ikke snakk om. Høy pris og latterlig specs.

Skal få opp egen oppetid/status side snart.
 

Stoppet

Banned
BTW, det er ikke så lett å lese det som står i footeren.
 

chrisern

Medlem
Hvorfor jeg har servere i utlandet enn i Norge er fordi i Norge så er det ingenting som heter ddos beskyttelse. Vet at man ikke kan beskytte seg 100% men minimere sjansen
 
Topp