Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Trenger tips ang. innliming av Adsense koden

xtor

Medlem
Hei trenger noen gode råd på hvordan jeg skal få Adsense sidebanneret til å stå der jeg vil at det skal stå, bruker forresten one.com. Jeg har fulgt anvisningen ang. plassering mellom </body kodene med å bruke texteditor. Prøvde først på en tom side og sidebanneret havnet der det skulle, men med engang jeg fyller på med tekst så havner banneret under det jeg skriver. Vet det er noe jeg gjør feil, men vet da pokker hva. Har prøvd og lime inn koden både her og der men det samme skjer hver gang. Noen som har peiling?

mvh amatør.
 

xtor

Medlem
Hvis du skriver tekst og bare limer inn adsensekoden rett etter teksten vil adsense komme under teksten uansett. Du må kode html hvis du skal få adsense ved siden av teksten.

Har du tilfeldigvis noen enkle tips på hvordan en koder html?

Hva er det folk flest pleier å gjøre, bruker de WYSIWYG eller er koding noe en liksom bare må kunne!?!

Takker for svar.

mvh
 

picxx

Well-Known Member
Hva er det folk flest pleier å gjøre, bruker de WYSIWYG eller er koding noe en liksom bare må kunne!?!

Du kan jo f.eks. bruke dreamweaver, men det vil likevel lønne seg at du følger med i koden du lager, slik at du etterhvert forstår hva det er du egentlig gjør. Slike wysiwyg's genererer fort også mye både unødig og feil kode.
Denne siden er en god start når det gjelder html:
HTML and CSS Tutorials, References, and Articles | HTML Dog
 

xtor

Medlem
Takker for hjelp. Fant ut at one.com sitt forhåndsvis ikke funket noe særlig. Måtte åpne i nytt vindu for og forhåndsvise.
 
Topp