Trenger tips til bra SEO-software

En tråd i 'Webanalyse og -optimalisering' startet av jagarock, 25 Jun 2011.

1. jagarock

jagarock Information Research & Analytics

Noen som bruker et SEO program de kan anbefale?
    Jeg testa akkurat ett som heter IBP, og fant ut at jeg bare må ha et sånt type program, og da er det greit å ha litt feedbacks og tips om program fra her, ihvertfall før man punger ut for noe.

Skal man først ha noe, så må man jo ha det beste.

Sist redigert: 25 Jun 2011
  2. antillum Medlem

Om du er villig til å betale litt, så er jo både WebCEO og SEOmoz PRO to helt fantastiske programmer når det kommer til SEO ;) Anbefales virkelig å sjekke ut!

3. jagarock

tester gratisperioden på webceo nå.

stusser på et tips på onsite seon:

jaha? aldri hørt om. er det hold i dette?

4. jagarock

enda en jeg stusser på!

er den virkelig nødvendig da mitt keyword står i en <h1> tag?

5. Dag Frogner

Dag Frogner Supermedlem

Nødvendig er det kanskje ikke, men absolutt en fordel. ;)

6. jagarock

sikker nå? bold skrift innimellom i teksten er jo plagsomt på nettsider.
    virker som smør på flesk å ha keyword i både h1 og b, burde da google av alle ta hensyn til

7. antillum Medlem

H1 tags med keyword er en absolutt fordel, da du har satt dette som en viss "Overskrift" for Google og brukere ;)
    Bold taggede keywords er for å markere hva ditt emne er, også en fordel, men ikke en nødvendighet.

En god regel man burde ha innabords når man skriver en SE-optimalisert tekst, er å ha keyword i starten, i midten, og på slutten av teksten. Dette fordi SE-bots legger vekt på innhold i starten, så på slutten, og på midten. Om ditt nøkkelord er presentert rett i disse områdene, gir man boten ett inntrykk i hva teksten omhandler.

WebCEO gir deg tips til hva som er maks optimalisert, men den gir deg ikke en fasit :)

8. Peter Medlem

9. timepoint

timepoint Medlem

Jeg har funnet mye bra her inne: tool.seobook.com. Og de fleste er gratis!

Ta spesielt deres SPIDER TESTER. Den er ekstremt nyttig. Jeg fant ut at keywordsene mine var default fra de som laget wordpress temaet..! Ikke at meta keywords skal bety noe lenger, men at de er helt irrelevante er sikker ikke bra.

Sist redigert: 24 Nov 2011
  10. Nickolass Medlem

Hey Guys
    Har sikkert en del tips her. Har selv prøvd både SEOmoz, IBP, Raven Tools og WEBCEO. Har brukt IBP de siste tre år når det gjelder søkeordsresearch og optimalisering av enkelte sider. Men, og her kommer det store men: For to år siden møtte jeg noen karer som hadde en fantastisk vision om å lage det mest komplette SEO verktøy på markedet.

Og nå har jeg brukt de siste seks måneder på oversettelser og tilpasning til Norsk språk.
    Har hatt en del gode SEO konsulenter til å teste og går ut av Betatesting 1. januar.

Møt Analytics SEO - Verdens mest automatiserte SEO software
    SEO verktøyet leverer automatiske norskspråklige SEO analyser av både on-site og off-site faktorer på daglig basis, kutter ned arbeidsstiden på avrapportering av SEO-arbeide og effekt overfor interne teams og oppdragsgiver drastisk..
    Dere kan prøve gratis i 14 dager.

11. Pong

Pong Jeg selger sʇɥƃıluʍop :)

Del denne siden