Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Trenger webside

Status
Stengt for ytterligere svar.

grunder

Medlem
Er det noen som kan kaste sammen en webside. Det skal bare være en forside, en "tjenester" side og en "kontakt oss"

Jeg skal også ha mulighet til å legge inn flere bilder og tekst seinere, så det skal være enkelt å gjøre for andre som har litt peil på webutviklig.

Hvis det er noe du må gjøre med websiden så folk lett finner frem til websiden ved å fesk google, så skal det gjøres.

Designet skal se seriøst ut.

Regner ikke med dette tar lange tia.

Firmaet websiden skal vise info om finner du på linken.

Få tilbud fra Svindal´s Taksikring - Anbudstorget.no

Ta gjerne kontakt skulle det være noe du lurer på.

BTW: Jeg vil gjerne se et utkast på førsteside (design m logo) før jeg bestemmer meg for hvem jeg vil bruke.
 

hansson

Langveisfarende
Hei, som du ser er det nedre grense på 2000 kroner for oppdrag som blir postet her. Det er uansett ikke så hyggelig å be folk om å jobbe gratis for deg før du bestemmer deg for en kandidat. Du greier sikkert å finne noen kompetente på bakgrunn av arbeidsprøver de kan vise fram.

Hvordan ville du stilt deg til å bli bedt om å komme og sikre en del av taket mitt før jeg bestemmer meg for om jeg vil la deg få ta oppdraget med å gjøre ferdig resten?
 

picxx

Well-Known Member
Hvordan ville du stilt deg til å bli bedt om å komme og sikre en del av taket mitt før jeg bestemmer meg for om jeg vil la deg få ta oppdraget med å gjøre ferdig resten?

Er god praksis hos enhver norsk taktekker det nå.
Ble det ikke laget lover som påbydde taktekkerne å gjøre det slik i 2007 da? ;)

Forøvrig, her kan du finne ett godt tilbud på webside:
Profesjonell nettside | Lettweb

Var det gratis du ønsket, kan jeg friste med gratis oppsett og tilrettelegging, så tar du resten selv:
Gratis hjemeside | Lettweb
 

hansson

Langveisfarende
Fortjente virkelig kommentaren min full sletting? Den var da vel akkurat like useriøs som Picxx sin? Forøvrig var den med på å beskrive et poeng nevnt tidligere i tråden - man lar ikke proffer jobbe gratis.

Forbudt med reklame, ikke for mange lenker i footeren, NJET til humor, hvor skal dette ende... Heisann Sovjet :D

Seriøst: Jeg har 1 tullekommentar per år og det er kjipt å bli sensurert. Vis litt takhøyde da?
 

zapotek

Medlem
BTW: Jeg vil gjerne se et utkast på førsteside (design m logo) før jeg bestemmer meg for hvem jeg vil bruke.

Det er vel dette Hanson stusser på Tonny. (Velberetted stussing spør du meg)
 

hansson

Langveisfarende
BTW: Jeg vil gjerne se et utkast på førsteside (design m logo) før jeg bestemmer meg for hvem jeg vil bruke.

Nja, er ikke dette gratisarbeid han ønsker her da? Regner ikke med han betaler alle som skulle være dumme nok til å sende inn forslag. At han betaler én forsvarer ikke denne typen utlysning. Du burde heller slette slike forespørsler som ikke tar yrket ditt alvorlig.
 

allegretto

Medlem
Helt enig med Hansson her. Trådstarter ønsker både forside, design, logo før han (evt.) skulle ønske å gå videre.. latterliggjøring av yrket spørr du meg.
 
Sist redigert:

tyr897

Medlem
Det er alltid litt suspekt når det understrekes at det vil ta veldig kort tid. Når det i tillegg skal være veldig profesjonelt, og leveres utkast ender man med at teksten i realiteten sier:

"Jeg ønsker utkast, hvor jeg kommer med kritikk og helt sikkert ber om forbedringer og siden bestemmer meg for å enten betale ekstremt lite (for det tar jo ikke lange tiden), eller ikke i det hele tatt."
 

grunder

Medlem
Herregud!!

Hvis det er noe som er uklart eller virker uriktig er det bare å spøre.

Jeg har logo. Skulle bare ha et forsmak på design SAMMEN med logo før jeg takket ja til leverandøren av designet.

Med så mage klagefanter, skjønner jeg igjen hvorfor jeg har outsourca det meste av tidligere programmvare- og web utvikling.

Websiden skal jeg uansett ha. Men ser ut som den blir laga gjennom oDesk den også.
 
Sist redigert:

picxx

Well-Known Member
Med så mage klagefanter, skjønner jeg igjen hvorfor jeg har outsourca det meste av tidligere programmvare- og web utvikling.

Ja, jaggu, fy faen, de skulle pinadø bare vær glad til at de får lov å bygge websider.
Ikke alle som kan sitte på ræva heile dagen og ta seg overbetalt for å trøkke på noen knapper.
Bare fortell dem sanninga... :mad:
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp