Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Twingly bloggsøk + VG virker ikke?

Nordino

Medlem
Jeg har en fotballrelatert side som har prøvd å "pinge" på Twingly bloggsøk siden at VG bruker denne tjenesten. Det funker slik at relaterte poster fra eksterne blogger dukker opp under VG-artikler på VG.no.

Selv om jeg har lagt inn pingen i WordPress og får en "successful"-beskjed når jeg legger nettstedet mitt på Twingly Channels, dukker aldri mine relaterte poster opp på VG. Har prøvd flere ganger uten hell.

Noen som vet hva som kan være galt?
 

pleb

Medlem
For å svare deg litt, så har jeg mer problemer med Wordpress-sider (.com-sider) enn blogspot-blogger angående pinging. Noen av artiklene mine på Partyferie.com i sommer nektet å bli pinget på VG; til tross for at jeg hadde gjort alt riktig.

Muligens de kjører et "godkjenningssystem" på enkelte nettsteder, det virket nesten slik.
 

picxx

Well-Known Member
Som atrais var inne på kan dette ha med feeden din å gjøre.
Jeg har ofte problemer med at selv om jeg setter "hele" feeden til å vises i wordpress, vises den likevel ikke. Jeg løser dette ved å brenne feeden hos feedburner og pinge den feeden hos twingly.
Husk, hvis linkene til VG ikke vises i feeden, vil heller ikke twingly kunne finne dem.
 

picxx

Well-Known Member
Virker fint her.
Sjekk at feeden din validerer.
Man kan også bli bannet av VG.
 

jagarock

Information Research & Analytics
Husk, hvis linkene til VG ikke vises i feeden, vil heller ikke twingly kunne finne dem.

Du mener at linken må vises i rss-feeden, eller snakker du om en annen feed?
For jeg har jo ikke fortalt twingly om at jeg har en rss-feed.

Jeg har en wordpressblogg, starta idag, og skulle pinge twingly.
Limer inn det nye innlegget og pinger, ser ok ut.
Har gått 5 timer, ingen oppdatering fra vg.
 
Topp