Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Twingly fungerer, men ikke på Dagbladet

raakanin

Medlem
Det har vært så mye mas om Twingly og Dagbladet at jeg i utgangspunktet hadde bestemt meg for å aldri bruke denne tjenesten (mot db.no), men nå har det endelig dukket opp en relevant sak på Db.no og jeg tenkte å sjekke ut hvordan dette fungerer.

Problemet er at jeg ikke dukker opp i dagbladet, og jeg vet at jeg er indeksert av Twingly. For sikkerhets skyld så prøvde jeg dette på en svensk It-side som bruker Twingly, og der fungerte det i løpet av sekunder. Hvorfor skjer det ingenting når jeg gjør det samme med Db.no? Jeg har aldri brukt denne Twingly-tjenesten før, så jeg burde ikke være bannet heller?

Håper på svar :)
 

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
Naa vet jeg minimalt om Twingly siden jeg aldri har pinget DB, men jeg har faatt med meg at det har vaert endel troebbel med spamblogger og andre verdiloese nettsider. Kan jo vaere at dem manuelt godkjenner alle som oppfoeres naa? Om det er tilfellet vil det er jo bli ubrukelig om dem ikke er raske med aa vurdere dem.
 

picxx

Well-Known Member
Har du linken til dagbladet i rss feeden din.

p.s. De godkjenner ikke manuelt.
 

picxx

Well-Known Member
.....noen ganger kan det ta opptil 2-3 timer før linken kommer gjennom.

Ellers er det vel bare å vente på svar fra dagbladet.
Lykke til :)
 
Vet ikke om dette kan hjelpe raakanin, men det er jo slik at det ikke er alle artikler i DB der du vil få vist bloggposten din. Noen ganger står det bare "Twingly blogsøk" under artikkelen i DB, og da hjelper det ikke å pinge. Finner du imidertid den lysegrønne twingly-logoen oppe til høyre i feltet under artikkelen, blir ping mottatt. Det vil da også stå "Legg link til bloggen din her" eller "(x) blogger om denne artikkelen" til venstre i samme felt. Mulig dette er noe du er klar over, men ettersom du selv sier at du ikke har brukt twingly på DB før, så nevner jeg det som en mulig løsing på at pinget ditt ikke viste.
 
Topp