Kjapp og trygg hosting for Wordpress

twingly igjen

Boo

Medlem
Nope... eller hva definerer du dem som nye? har engang brukt twingly mot dagbladet selv om artikkelen min var en uke eldre enn dagbladet sitt.
 

Ivellios

Medlem
Det virker som om de ikke kan være altfor gamle, prøvde meg på å resirkulere en artikkel som nok var en par-tre måneder gammel og da ble den ikke vist. Oppdaterer du derimot en relativt fersk artikkel (yngre enn 3 uker, kanskje eldre også) bør den vises. Jeg gjør gjerne dette hvis jeg kommenterer en nyhetssak og det kommer ny informasjon/artikler, altså hiver inn en ny link og twingler på nytt.
 

zapotek

Medlem
Jepp, jeg forsøkte det på en artikkel som var 2 måneder gammel i morges. Det funka ikke.
 

picxx

Well-Known Member
Twingly henter ut rss feeden din, så om posten er så gammel at den ikke vises i feeden din vil man ikke få noen lenke fra de som har innstallert twingly.
 

Cambridge

New Member
Funker twingly dårlig idag? Ingen av bloggene mine havner på dagbladet og vg. Opprettet en random blogger blogg for å se om den ble lagt til, men funket ikke det heller
 

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
Altså. Jeg er bombesikker på at jeg har fått trafikk fra Twingly med en bloggpost som var over 2mnd gammel. Derfor kan jeg ikke tro at postene må være ny. Jeg skal ta og rote den posten frem litt senere idag om jeg finner den da... :)
 

picxx

Well-Known Member
En post/link som allerede er lagt til vil jo bli værende, uavhengig om den finnes i din feed eller ikke, men om du skal pinge gamle poster, som ikke er lagt til fra før, må den finnes i din feed for å bli lagt til.
 

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
En post/link som allerede er lagt til vil jo bli værende, uavhengig om den finnes i din feed eller ikke, men om du skal pinge gamle poster, som ikke er lagt til fra før, må den finnes i din feed for å bli lagt til.

Ja i alle dager. Selvfølgelig. :D
 
Topp