Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Twitrer deg! [ Gratis ]

picxx

Well-Known Member
Jeg har en twitterkonto jeg holder på å bygge opp jeg etterhvert skal bruke til litt markedsføring.
Har i dag litt over 1000 followers og øker stødig hver dag.
Ettersom jeg fremdeles er i fasen "bygge" når det kommer til det jeg skal markedsføre ønsker jeg gjerne å twitre noe bra stoff fra andre.
Har du f.eks. en god blogg kan jeg legge deg til hos twitterfeed, så alle dine nye poster blir twitret.
Har du skrevet en god artikkel, eller ønsker å anbefale en artikkel som andre har skrevet, plugg den her i tråden, så skal jeg twitre.

Hensikten med tråden er for meg å få opp min aktivitet på twitter.
For deg, å få noen få flere besøkende til din side eller artikkel.

Helst engelske ting og tang, men har en god del norske followers også, så norske artikler går greit (men norske blogger blir ikke lagt til hos twitterfeed).

p.s. til de som følger meg : dette er kun over en liten periode, så ikke de-follow meg grunnet dette.. bruk heller eksemplet, og twitre noe bra som ikke er ditt du også! :)

Kjør plugg! :)
 

picxx

Well-Known Member
Rundt 1% ctr på de som er twitret så langt.

Kjør bare på, og husk at om du har en god engelsk blogg vil jeg inkludere denne også hos twitterfeed, som automatisk plukker opp alle nye poster.
 

picxx

Well-Known Member
Da var fiskebloggen lagt til, så får vi se om denne twitterfeed.com virker :)
 

picxx

Well-Known Member
De jeg legger til i twitterfeed får automatisk twitret nye poster de legger ut.
Ellers tar jeg en og en og twitrer etterhvert som de kommer inn her i tråden.

Ikke noe fantastisk med trafikk, men blir i snitt en 10 klikk ekstra.
Utifra statistikk har tweetene i denne tråden fått fra 6 til 13 klikk (så langt).
 

picxx

Well-Known Member
p.t. 1250 followers, så bare komme med gode sider eller artikler som vil twitres. :)
 
Topp