Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Uønskede annonser

En god del brukere hos meg opplever å få storpup pede russ iske damer fra google ads på forumet mitt. Dette har tiltatt i så stor grad at jeg har slått av google ads for øyeblikket. Det er Adsense for innhold.

Er det noen som har vært borti dette problemet og kan gi en pekepinn på hva som kan gjøres?
Jeg har blokkert alle "Sensitive kategorier" samt en haug av URL's samt et par kategorier på Hudpleie og Reiseliv.. Men kan ikke finne den kategorien disse annonsørene er i.
 

Beorn

New Member
De er nå fine å se på da. Mener at Google publisher toolbar for Chrome gir deg mulighet for å blokkere annonsene som dukker opp på nettsiden din. Du må se dem selv da, i Chrome.

Finn.no opererer også med slike annnonser, men da fra møteplassen, ikke photoshop...
 

Beorn

New Member
Usikker på hvilken kategori det er, har notert meg at de av og til dukker opp på finn.no. Har ikke fått frem russiske damer på egne sider, men kanskje andre har som kan si hvilken kategori det er evt hvilken url som må blokkeres
 
Usikker på hvilken kategori det er, har notert meg at de av og til dukker opp på finn.no. Har ikke fått frem russiske damer på egne sider, men kanskje andre har som kan si hvilken kategori det er evt hvilken url som må blokkeres
Jeg har blokkert haugevis av URL's, så det hjelper ikke. Jeg syns det er merkelig at Google tillater slik type ads egentlig..
 
Topp