Kjapp og trygg hosting for Wordpress

ukependling.

DagArne

Medlem
Vurderer å kjøpe meg et småbruk ca tre timer unna Oslo og ukependle til jobb. Leier bolig i Oslo. må jo dit minst hver tredje helg.
Noen som har prøvd å ukependle? får jo trekt av utgiftene på skatten, men er redd det kanskje blir litt stress?
 

T SL

Active Member
Jeg pendlet mellom Spania og Norge i 2 år, ikke akkurat ukependling, men til offshore-turnus i et tidligere liv. Min erfaring er at det kan være stress, men det er vel verdt det for å kunne leve der man vil.
 

DagArne

Medlem
Eller leve der man kan få en bolig til en fornuftig pris enda :) Har jo også muligheten til å drive med hva jeg vil der.
Oslo-området ser ut til å være utenfor min rekkevidde så langt. Det vil si kan jo kjøpe et bøttekott.
Frister litt å ha noe å pusle med i helgene, men ser at det går bort mye tid på kjøring/buss.
 

mra

Active Member
Jeg ville ikke vært i tvil, helt enig med TSL - Det å kunne ha et sted der man virkelig trives og kan slappe av, betyr utrolig mye. Jeg pendler mellom Asia og Skandinavia hver 14. dag. Mye stress og jeg er drittlei av å fly, men aldri om jeg ville ha byttet det bort. Man får på en måte det beste av to verdener og kan tilfredsstille både profesjonelle ambisjoner og ønsket om en meningsfull fritid.
 
Topp