Ukjent status på publisert album - facebook?

En tråd i 'Sosiale medier' startet av n0stra, 9 Jan 2011.

1. n0stra Medlem

Har en side vi har bygd opp for vår butikk som begynner å generere kurant med trafikk. Legger jevnlig ut oppdateringer på spennende produktbilder og bilder kunder sender inn. Nå skulle jeg legge ut noen nye og et nytt ikon har dukket opp som viser "Only Me" når man hoovrer over det.

Jeg har en stygg misstanke om at dette fører til at ingen andre enn meg får sett dinne posten noe som selvsagt da ødelegger hele hensikten. Er det slik at de har begynt å mixe privacy settings for personene som styrer en slik side og det man har på sin egen profil? Finner ingenting som skulle tilsi dette på innstillingene til siden.

2. Msites Ltd

Msites Ltd Livsnyter

Det du sikkert snakker om er hva som vises i feeden.

Du kan velge å vise både andre og din egen, bare din, bare andres eller spam - har ikke noe med innstillinger på din personlige profil.

3. hansson

hansson Langveisfarende

De har gjort en liten endring: Du kan nå velge hvem som skal se bildene i et album i det du oppretter det. Hvis jeg ikke tar feil måtte du tidligere gjøre dette i innstillingene.

4. n0stra Medlem

Jo men litt spesielt når de eneste innstilinger jeg har tilgang til gjelder min egen private profil, jeg har jo ikke noen interesse av å endre på denne tilgangen når det er snakk om en page for et firma.

5. hansson

hansson Langveisfarende

Har du ikke adminrettigheter på firmasiden? I forbindelse med albumet er det en nedtrekksmeny med rettigheter så du kan endre som du vil.

6. n0stra Medlem

Jeg får ikke gjort noen endringer som påvirker dette ikonet, i tillegg er det kun det siste albumet som har fått denne, ingen av de andre jeg har lagt ut har blitt påvirket.

Del denne siden