Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Umiddelbar senking av QS

testdriver

Ha det bra..
-Splitter nytt domene.
-Bra landingssider[1]
-Splittet annonsegruppene slik at det kun er relevante nøkkelord ifht ads.
Etc etc.

Føler jeg har gjort alt riktig. Allikevel, Google gir meg nesten umiddelbart QS=3/4 på de fleste av ordene. Etter under 50(!) visninger. Dette gjør at jeg evt blir nødt til å betale så mye som 8-12 kr(+) for å jobbe meg opp god CTR og kanskje etterhvert håpe på bedre QS. Usikker på om jeg vil ta meg råd til det... Jeg har forsøkt å slette kampanjen og opprette en lignende igjen, men det samme skjer.

Siden er e-commerce hvis det skulle ha noe betydning.

Har mange andre kampanjer i samme kontoen med drøssevis av QS=10-ord, så jeg har nok ikke blitt 'nuket' slik som det har vært litt snakk om at Google har gjort med enkelte kontoer i det siste.

Har noen tips til hva jeg kan gjøre?

En mulighet er jo å opprette en egen konto for denne kampanjen. Andre muligheter?



[1] Etter egen erfaring, samt at Google sier følgende på de fleste nøkkelordene med lav QS:

Details of the quality score
Keyword Relevance - This keyword isn't highly relevant.
Based on the keyword's relevance to the associated ad text, CTR, historical keyword usage, and other performance factors.
Landing Page - No problems found.
Landing Page Load Time - No problems found.

Edit: Jeg kjører samme ordene og annonser i en egen kampanje for content-nettverket. Den får visst lov å løpe, og der har jeg faktisk CTR på over 0.50% som, etter mitt skjønn, tyder på at ting er ganske greit satt opp.
 
Sist redigert:
Topp