Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Underskog

semb

Medlem
Hei,

Underskog er en side som jeg har hørt funker bra for å få kontakt med folk og poste saker, nyheter, annonser og lignende. Skulle gjerne prøvd selv, men så vidt jeg har forstått er dette "By invitation only".

Noen som har en invitasjon de kan dele med meg?
 

semb

Medlem
Nå har planen min aldri vært å spamme noe som helst, men å være til stede i et nettverk av innovatører og bransjefolk og bruke det for hva det måtte være relevant for.

Ikke alle på forumet her er web-hustlere med multiple adsense/tradedoubler affiliate sites som skal hanke inn annonsekroner til sidene sine.
 

semb

Medlem
Takk for det.

Faktisk er jo argumentene dine om at det er få, men oppegående brukere perfekt dersom man driver med noe som er relevant for denne unike målgruppen. Relevans er konge.
 

semb

Medlem
For min del vil det foreløpig bare bli brukt som et sted der jeg oppretter en profil på samme måte som i Facebook, og så får jeg se hvordan det brukes videre. Ærlig talt vet jeg svært lite om innsiden av Underskog, og det er derfor jeg gjerne vil inn! Deler gjerne erfaringene mine på forumet etter hvert som de kommer.
 

reversed

New Member
Litt av grunntankene bak Underskog er litt sånn Fight Clubsk: "Rule #1: You don't talk about Underskog. Rule #2: You don't talk about Underskog" :p
 

Gomlers

Member
Underskog er vel egentlig bare en slags kalender hvor de som er glade i kultur og fjatt(sorry, min oppfattelse) - kan dele med andre hva som skjer rundt omkring i forhold til events.

Ellers så er det en selvmordsgruppe.

Føler sterkt at det må være en dårlig deal å skape et slags nettsamfunn for så å holde det hemmelig, noe som selvfølgelig skaper en "JEG MÅ SE HVA DET ER FOR NOE"-trend, som de da misbruker ved ikke å tjene penger på det.

Dropp hele underskog hvis du ikke vet hva det er for noe, og bank til med noe effektive greier som gir deg litt fremgang istedet :D
 

picxx

Well-Known Member
Blei jo nysgjerrif jeg ogsaa og maatte stikke hue innom, hehe.

Maa si jeg ble litt skuffet. Hadde jo nesten forventet aa finne litt saann teknisk hysj-hysj ting og greier, men saa befant jeg meg midt i kveidelursgruppen fra tislarauds folkehoeyskoles kvartalskalander.

Ikke for det, sikkert informativt for den som liker temaene som blir postet.
 

Niclas

New Member
Jeg hadde nok gått på slottsmiddag om jeg ble invitert, selv om jeg er republikaner. Så visst er man litt nysgjerrig. Men jeg mistenker det er en gjeng særinger som synes det er vulgært å tjene penger. Litt som elitebloggerne som av prinsipp ikke selger annonseplasser.
 

TorsteinO

Art Director & grunder
Nah, kjenner som sagt flere som henger en del der, og de er absolutt ikke anti-penger, men jeg vet også om en som virkelig har blitt lagt for hat der fordi han maste om et arrangement litt for mye osv (selv om det både var et veldig bra arrangement og en fyr som generelt er ganske godt respektert, i musikkmiljøet i oslo) så jeg tror nok ikke reklame for noe som helst vil bli spesielt godt mottatt. Dvs, bortsett fra informasjon om kultur&musikk-arrangementer selvsagt, selv om det også i og for seg er reklame.
 
Topp