Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Unike kampanjer

Orvbruker

Medlem
Hei hei,

Vi har denne uka fått ut noen helt unike kampanjer i Norge som ingen andre nettverk har. De ligger innenfor sjangeren forsikring og helse. Vi får også ut en god tester-kampanje neste uke, samt flere unike kampanjer.

Hvis det høres interessant ut, så søk om å bli publisher. Hvis du blir godkjent, kan jeg eventuelt presentere deg for systemet vårt og hva vi kan tilby av kampanjer og opplegg.

Folk som har telefonskrekk eller som ikke er interesserte i samarbeid bør ikke søke, da jeg pleier å ringer eller sender mail for å få mer detaljert informasjon om hva du driver med. Det er for at jeg skal kunne gjøre mer for deg og gi deg bedre tilbud. Jeg pleier også å ta kritikk og råd videre sånn at vi kan forbedre og tilpasse systemet vårt bedre til publisherne. Jeg kommer i tillegg til å arbeide mer som selger fremover, noe som vil si at jeg kan jobbe mer aktivt med å få inn kampanjer innenfor kategorier som blir etterspurt av publishere.

Husk at alle nye publishere som søker nå i mars (og blir godkjent) får 500 kr i velkomstgave av oss :)


Mvh
Oda
 
Topp