Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Uoverensstemmelse i dato for søknad på program hos TD - tregt svar

metallian

Medlem
Sitter-igjen- og murrer litt over treeeeg svar på søknad på program. Tror Dere har vært for snille når Dere har tilrettelagt for multiplesøking ;)

Men når jeg sjekket hos TD nå står det 15.3 som søknadsdato på prgram X- jaja tenkte jeg, jeg er jo utålmodig som få- typisk meg-ukene går altfor fort og dagene himla sent hos meg. Så lste jeg jeg mailene fra TD i mailboksen på jakt etter noe annen info og plutselig blinka det mot meg- "Vi takker for din aff.søknad på program X"- mottatt 2.mars.....

Og da synes jeg både at jeg har lov til å være utålmodig- og be om at det kanskje må ses på systemet for registrering av dato eller noe- 13 dager forskjell er endel.

Forrige gang endte det med at jeg sendte mail direkte til programansvarlig hos annonsør, men det burde jeg slippe synes jeg egentlig. Det blir jo enda en mail å vente på ;)

EDIt: Ser nå også at bare et av 2 nettstedr står i oversikten- men begge kommer som "under behandling" når jeg går inn på programmet og bytter mellom nettstedene jeg har registrert.
 
Sist redigert:

zapotek

Medlem
Har blitt ufattelig lang behandlingstid på disse søknadene nå. Hvorfor kan ikke Tradedoubler selv avgjøre om en nettside er "verdig", må virkelig alt gå gjennom annonsøren?
 

picxx

Well-Known Member
Det som er virkelig irriterende er å få mailen om søknaden "start gjerne allerede i dag å annonsere for oss ved å legge ut bannere og linker på dine sider", så får du svar tre uker etter om at programmet er satt på vent... :(
 

zapotek

Medlem
Vil tro det er "multiplesøkinga" som Metallian nevner som er årsaken. Når alle sender inn søknad på alle programmene som eksisterer på Tradedoubler for hver lille filleside de har, så sier det seg selv at ting tar lengre tid.
 

picxx

Well-Known Member
Det blir uansett for dumt å anbefale affiliates å annonsere før de er godkjent for programmet. Istedet for å anbefale burde de heller skrevet at man IKKE bør annonsere for programmet før man er godkjent, da hverken TD eller annonsør vil stå ansvarlige for evt. inntjening du allerede har hatt på programmet om du ikke skulle bli godkjent, eller om du skulle bli satt på vent.
 
Topp