Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Uppfinning

Hej gott folk.

Jag kom på en bra ide igår, vart tvungen att googla om produkten fanns, det var ett företag som nyligt tagit in 1 miljon i Crowd funding som hade något liknande, men på tok för avancerat och för dyrt. Verkar vara rätt i tiden, produkten deras blev utvald som en av 20 mest intressanta ider år 2015 av en tidskrift.

Vill inte säga vilken produkt men det finns i alla hem i hela världen iallafall, vart förvånad att det inte fanns någon som tillverkat sådan som jag tänkt mig. Tekniskt ska det inte vara några problem, bara sammanföra 2 helt vanliga produkter i en och samma produkt som kommer underlätta användandet..

Hur går man tillväga om man har en bra ide och vill få det genomfört? Tips tack :)
 

Peter Barbulla

New Member
Du ringer helt enkelt til Innovasjon Norges kontor i ditt distrikt, der har de samtalepartnere som vurderer din idé og hjelper deg videre. Det tidligere SVO, Statens Veiledningskontor for Oppfinnere er innlemmet i Innovasjon Norge, men tjenestene deres er de samme. Er du heldig stiller de sågar med kapital.
 
Topp