Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Utbetalingsinnstillinger i Tradetracker

rune69

Gjerrigknarken sjøl
Medlem av ledelsen
Hei,

fikk nylig e-post om at det snart er på tide med utbetaling fra Tradetracker. Helt greit det, men jeg når jeg forsøker å legge inn kontonummeret i innstillingene får jeg hele tiden beskjed om

Ugyldig internasjonalt bankkontonummer er oppgitt i Kontonummer.

Jeg har forsøkt med norsk bankkontonummer med og uten punktum mellom og IBAN-nummer med og uten mellomrom.

Hva i granskauen er det de vil ha der egentlig?
 

rune69

Gjerrigknarken sjøl
Medlem av ledelsen
Etter en drøss med forsøk, ble det plutselig godkjent da jeg var så morgensmart at jeg la inn IBAN-koden uten mellomrom og uten ordet IBAN. :)

FYI, bare sånn i tilfelle du står fast en morgen hvor du egentlig burde ligge under dyna.
 

rune69

Gjerrigknarken sjøl
Medlem av ledelsen
Forøvrig ganske så dustete at de vil ha oppgitt hvilken bankfilial (i tillegg til banknavnet selv) jeg bruker og adressen til denne. Siden vi bruker nettbank (faktisk!), kunne jeg kanskje oppgi "Poste restante" som adresse?
 

rune69

Gjerrigknarken sjøl
Medlem av ledelsen
Forøvrig veldig bra at informasjonen må godkjennes via e-post i etterkant. Og da skal jeg gi meg med snakket til meg selv for denne gang.
 
@Rune69

Dette skal vi få fikset så raskt som mulig. Vi var faktisk ikke klar over dette problemet. Det dukker dessverre opp sånne småfeil første gangen vi kjører ulike prosesser i Norge, og det skyldes at verktøyet er oversatt og stilt inn i forhold til i forhold til hvordan de håndterer dette i Nederland.

Setter også pris på hvis dere kan sende oss en mail i tillegg med eventuelle feil slik at vi får fikset det umiddelbart. :)
 

rune69

Gjerrigknarken sjøl
Medlem av ledelsen
Var jo forsåvidt ingen feil vel? Bare litt ekstra plunder.
 
Det blir nok en kombinasjon tenker jeg. Det må uansett kunne legges inn IBAN pga utenlandske affiliates, men også et helt vanlig norsk kontonummer. :)
 
Nå er dette endret på slik at en kan legge inn kun kontonummeret på 11 siffer. Det er også gjort noen andre endringer som at vi ikke krever detaljert informasjon om banken.
 
Topp