Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Utskifting av folk...

kongen

kongemedlem
Noe skjer i allefall hos Tredadoubler for tiden, litt utskifting av folk...

Därför får Tradedoublers vd sparken - IT24
DN.no - Christer Elmehagen elected new Chairman of the Board


Fant også 2 bilder som beskriver hvor fornøyd affiliatene er:

tombstone.jpg


banken.jpg


Bra fortjeneste på én dag da (hvis bilde ikke er manipulert)
 

picxx

Well-Known Member
Synes jeg har mottatt mailer med "Samarbeidet med XXX(sett inn det som passer) er avsluttet" omtrent daglig den siste tiden fra tradedoubler jeg..

Når man samtidig ser veldig få nye annonsører, og også leser om betalingsproblemer frister det ikke akkurat å kjøre noe knallhardt på annonsører som ligger inn hos TD.

Tror nok 2008 var et år TD for første gang virkelig fikk kjenne konkurransen på kroppen, for det har vært veldig mange affiliate nettverk som har siktet seg inn mot norge i 2008. Når man da får konkurranse både på affiliate siden og på annonsør siden skal det ikke så mange tuer til før man velter stort lass.
 

peterandrej

pensjonert moderator
nei, det er jo det han har totalt som kontobalanse. Altså inntekter over lang tid. Det hadde jo unektelig vært mer enn merkelig med slike summer daglig...

men jeg har jo samme skjermbildet på min td-konto, så det er totalt etter siste utbetaling du ser der. Jeg har ikke samme summen på min konto dessverre.
 

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
men jeg har jo samme skjermbildet på min td-konto, så det er totalt etter siste utbetaling du ser der. Jeg har ikke samme summen på min konto dessverre.

Snart kan det vel også hende at du sier "heldigvis," istedenfor "desverre." :)
 
Topp