Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Utvidede søkeresultater

Eivindus

Medlem
Hei

Jeg har prøvd å finne ut av dette i lenger tid men ser ikke ut til å komme noe vei. Jeg prøver å finne ut hvordan man lager eller får utvidede søkeresultater. Når man søker på tv2 så får man opp undersider med tilhørende tekst i google f.eks.

Hvordan får man dette til? jeg har vært innom Sixrevisions.com men ser ikke ut til å hjelpe.

What to do?
 

Vedlegg

  • sokeresultater.jpg
    sokeresultater.jpg
    42,4 KB · Sett: 16

Ole Avranden

utvandret
Du må ha så mye kvalitetsinnhold at Google finner det verdt å bruke ekstra kvadratcentimetre på innholdet ditt. Og så må det være så godt kategorisert at de finner ut av hva som er viktigst for dine brukere på ditt nettsted.

Det er ikke noe du kan gjøre for å gå det til (bortsett fra å oppfylle kravene over). Google har en algoritme som plukker ut hvem, hva og hvordan.
 

zapotek

Medlem
Hei

Jeg har prøvd å finne ut av dette i lenger tid men ser ikke ut til å komme noe vei. Jeg prøver å finne ut hvordan man lager eller får utvidede søkeresultater. Når man søker på tv2 så får man opp undersider med tilhørende tekst i google f.eks.

Hvordan får man dette til? jeg har vært innom Sixrevisions.com men ser ikke ut til å hjelpe.

What to do?

Det kalles sitelinks. Her er litt info fra Google selv om sitelinks.

Hint: Det hjelper å ha et særegent domenenavn (gjerne et merkenavn). Det er f.eks. enklere å få sitelinks til bjarnesstyrketrening.no enn styrketrening.no. Innlenker i bøtt og spann hjelper også.
 
Topp