Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Utvikler søkes

C

clndercvr

Guest
Til ett av mine nye selskap søker jeg en profesjonell, ansvarsbevist,
service og målinnstilt webdesigner med eget firma og ekstremt gode kunnskaper i…
HTML, PHP, MySQL, CSS, Java og FLASH. + Photoshop eller lignende.

Arbeidet består av både produksjon av nye hjemmesider men også
Arbeid på eksisterende sider, blant annet en større internettbutikk
produksjon av php og mysql-løsninger, grafisk material og bannerannonser osv.
Jeg anslår arbeidsmengden til minst 30 timer i uka.

Du kommer til og jobbe under stort eget ansvar etter ferdige planeringer og spesifikasjoner.
Det stilles derfor veldig store krav på orden og gjenomføringsevne.

Ser helst at du er minst 25 år, og har noen år med erfaring fra arbeidslivet.
Gode referanser kreves og det er bra hvis du har jobbet med eller hatt ansvar
for større webproduksjoner og det er en fordel om du finnes på Østlandet.

Send en melding her på forumet om du passer inn på beskrivelsen så tar vi det derfra.

(Vennligst IKKE send mail med forslag om Joomla, CMS, wordpress eller andre ferdige
publiseringsverktøy eller systemer. Det er IKKE det jeg er ute etter.)
 

Tony J

Alle skal få
Det kan være verdt å snakke med adeneo her på forumet. Har sett han i lang tid hjelpe mange her inne og komme med kreative og bedre løsninger på opprinnelige ønsker fra forumets medlemmer, og dette helt på eget initiativ. Jeg kjenner ikke karen, men jeg har god magefølelse på at han kan mestre det du presenterte i innlegget ditt. Men jeg vil også tro at kvalitet koster. Når det er skrevet har jeg ingen aning om han dette er noe han har tid eller ønske til, men han bør bli nevnt når det først blir spørsmål etter dyktige utviklere. Lykke til med utlysningen din. Mvh Tony
 

adeneo

Medlem
Jeg har dessverre ikke tid, men det er sikkert andre som er interessert, men å finne noen med kunnskap innen Java (sikker på det ikke var JavaScript du mente), Flash og Photoshop, som også kan vanlige webspråk, skal vel kanskje godt gjøres?
 

Altberger

Medlem
Er du interessert i tilgang på han som nå utvikler denne?
FaceTrips

Han er ikke norsk (Filippinene) men han er kreativ og kan mye på sine områder.
Antar at han vil være i stand til å ta godt hånd om diverse prosjekter.

Selv holder jeg til i Oslo.
Send meg gjerne en pm om du vil snakke mere om dette.

edit; Kan også legge til denne; Lett Ã¥ handle - Fet mangento med flere avanserte spesialtilpasninger. (Sjekk litt rundt på butikken)
 
Sist redigert:
Topp