Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Valg av regnskapsprogram til ENK?

metallian

Medlem
HAr et lite ENK som jeg til nå har ført regnskapet til i Excel, vært nøye med bilag osv og det fungerer helt greit syns jeg. Men nå ser jeg at jeg nok passerer 50k for 12mnd snart og siden jeg da må føre MVA-regnskap også lurer jeg på om jeg fra januar 2011 ikke bare skal "kaste "meg i det og begynne å bruke et regnskapsprogram/system som er nettbasert.

Regnskapet mitt er i utghangspunktet veldig enkelt- veldig få utgifter (stort sett domener,webhotell og telefon/hjemmekontor osv som skal føres) men med inntektene er det litt mer kronglete. Disse kommer stort sett fra div.aff programmer og er en salig blanding av norske og utenlandske. Her kommer jo dette med MVA inn også ettersom salg av tjenester til utlandet er unntatt MVA for det jeg driver med.

Jeg bruker e-conomic sin fakturadel for et annet lite firma jeg er deleier i så jeg har såvidt vært borti dette. Det er vel også av de billigste med 159,- pr.mnd for grunnpakken? Liker også supportchaten, den har jeg brukt og væ'rt fornøyd med.

Men det finnes sikkert andre enkle muligheter også, håper noen kan komme med innspill på programmet de bruker, gjerne også innspill på e-conomic som jo har et lite forsprang siden jeg har vært litt borti de allerede.

På forhånd takk :)
 
Har brukt Ajour Office i noen år, men i mellomtiden har grunnen til at jeg valgte Ajour forsvunnet (de tilbød tjenesten «Spør vår regnskapsfører» til alle kunder, nå har de gått over til å istedetfor tilby dette gratis til alle registrerte brukere på Firmadrift.no), så jeg vurderer å bytte selv. Har lekt litt med demoen til daTax Totaløkonomi, og synes den virker veldig mye bedre. daTax har vel også en tendens til å få høy score i alle tester den er med i, så jeg vurderer å bytte dit. e-conomic har jeg ikke prøvd.
 
Topp